LYKKELIG! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg bliver nødt til lige at dele min glæde med jer (:
Jeg har netop fra første november sluttet min halvpart, på en 4 års hoppe, jeg måtte erkende at mig og Pinner, ikke klikkede, og efter to styrt i vinters, var jeg også blevet bange for hende (skal siges, at hun har sprunget over mig mm. og har ikke kunnet gå dagen efter, så det har været slemme styrt)
Jeg har så ikke troet at jeg ville finde en ny at ride på i noget tid.
Men det er så sket (:
Jeg skal netop til at tilride den dejligste 3års DSP hoppe, som skal gøres klar til kåring, championat og videre uddannes. Loulou!
Loulou er den fineste lille røde hoppe, 4 hvide sokker og en stor blis, et rigtigt glansbillede på trods af hendes uldne pels.
Jeg glæder mig rigtigt meget til at komme igang med hende, hun har haft sin ejer, Pia, på ryggen 3 gange, og traver allerede fint rundt i longen. Hun er ufatteligt lærenem, lytter til komandoer, og Pia som har tilredet RIGTIGT mange heste, siger at hun aldrig har arbejdet med sådan en pony før, hun er så lærenem, og har en helt fantastisk vilje til at arbejde, og vil gøre alt for at behage os. Hun er virkelig en drømmepony!
Loulou har en rigtigt fin skridt og trav, med god takt, galoppen er også fint på bagparten, men mangler en masse styrke selvfølgelig, (har kun set hende i longen og fri på banen), og så springer hun med stor kapacitet og lyst.
Hun er virkelig en fremtidig stjerne, og kan slet ikke vente!
Blev nødt til lige at dele min glæde med jer
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 192
Håber du får en masse positive oplevelser med den.
Så lige for at være nysgerrig, aner ikke en meter om det, men hvad skal de kunne til championat, og hvorfor stiller man dem? Håber det er i orden jeg spørger
apr 2008
Følger: 117 Følgere: 112 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 303
(link fjernet)
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 192
Og tak
apr 2008
Følger: 117 Følgere: 112 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 303
LYKKELIG!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside