{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Fantastisk dag! Neje projekt færdig :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet af min unge hoppe på 4 år skal have en pause i 14 dage, og der er allerede gået en uge smiley

Men da jeg ikke vil ride hende, startede jeg med at strigle hende rigtig godt, selvom hun faktisk ikke var beskidt pga. af dækken.. Da vi var færdig, øvede vi lidt trailerlæsning, gå over skridtbånd og gå ind i vandspiletov, hvilket hun var rigtig god til! Hun går uden tøven over skridtbåndet nu, og næsten ind i traileren med det samme, men vandspiltovet giver dog lidt problemer endnu.. Men det kommer smiley
Da vi var færdig med det, gik vi ind i det store ridehus, hvor hun med det samme lagde sig ned og rullede sig. Da hun var færdig, øvede vi skridt, trav og galop fra jorden, med stor succes! Vi øvede også skridt og trav versader og hun var jo bare en stjerne! Vi øvede nogle tricks, og endelig, efter lang tids træning, fik hun lært at neje uden hjælp, kun ved hjælp af min stemme og pisk! Virkelig stolt af hende, hun forbedere sig 100 % for hver gang! Vi blev i ridehuset i 30 min tid, så gik vi ud på den udenørs springbane, hvor hun virkelig gav den gas i tovet! Hun havde rebgrime og 3 m langt tov på, og hun hyggede sig rigtig meget! Hver gang jeg sprang hurtigt frem, gjorde hun det samme og gik fuldstændig amok! Hun sprang rundt, stejlede og bukkede, kun af glæde, selvfølgelig.. Vi sprang også lidt, og hun kom da op på 1 meter, fordi jeg ikke kunne springe højere i de bukser jeg havde på smiley
Til aller sidst, fik hun lov til at stå og græsse, da hun kun går på jordfold.. smiley - Det var en rigtig hyggelig dag, og ser allerede frem til i morgen.. smiley

Undskyld det blev lidt langt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastisk dag! Neje projekt færdig :)
Kommentér på:
Fantastisk dag! Neje projekt færdig :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce