Andre med meget rolige føl/plage {{forumTopicSubject}}
Hmm ja jeg har så den mest fantastiske hingste plag, efter Stiwie Wonder og Merisen Don Bell...
Men lige fra han kom til verden har han, været ekstrem rolig og afbalanceret anlagt. Han har aldrig været den der løb rundt på folden med de andre og legede, (vi har forsøgt at skifte hans flok tre gange men det har ikke hjulpet)
Han tager alt i stiv arm, lige gyldigt om det er noget han har set før eller noget han ikke har set før...
F.eks. første gang vi trak med ham kunne han gå ALLE stæder uden at kigge ret meget og første gang vi bandt ham på stald gangen stod han også stille. Han er hingsten man kan gøre alt ved! han er utrolig glad for mennesker og elsker opmærksomhed...
Men hvordan kan det være han er så rolig i sit sind, ja ved self godt at der er STOR forskel på heste men mener nu aligevel ikke det her er helt normalt...
Kom gerne med indlæg men hold dem i en pæn tone (:
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
i dag er hun også generelt rolig (dog med tænding), og jeg har kunnet holde hende rolig, mens en kæmpe lastbil bakkede frem og tilbage, lige ved siden af hende, bare ved at give en godbid! Synes selv, det er lidt vildt.
Hun kan sagtens tænde, men falder ligeså hurtigt ned igen. Hendes mor er MEGET slem, så hun har det efter faren. Moren har visse steder, jeg slet ikke kan ride hende forbi, uden hun bliver fuldstændig paraniod. Og ja, jeg har aldrig før kaldt en hest paranoid, men min er. Hun har nogle voldsomme, nervøse reaktioner, så jeg er glad for, min plag er meget mere fornuftig.
aug 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 255
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 391
feb 2007
Følger: 69 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 155
Hun får dækken på uden at hidse sig op og tager det meste i stiv arm ( dog er riste i vejen farlige og vandpytter)
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 991
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 656
nov 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 9 Emner: 55 Svar: 194
Andre med meget rolige føl/plage
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside