Rigtig ked af det - Gymnasiet :'( {{forumTopicSubject}}
Hej alle hg'er..
Ja, jeg er så heldig at ligge syg med halsbetændelse/hævede kirtler idag.
Jeg går på gymnasiet i høje taastrup, og det er sådan at vi har matematik to timer mandag morgen og to timer fredag morgen. og vi skal aflevere blækregning/matematikaflevering hver mandag morgen. her de to sidste mandage er det sådan at jeg har været syg. helt tilfældigt! :'s
forrige mandag afleverede jeg to blækregninger i et plastic chetec(?) og det viste sig at der kun lå en i? JEG FATTER DET BARE IKKE. min matematik gik fuldstendig AMOK på mig og stod og råbte og skreg af mig overfor hele klassen. jeg kunne have tudet, det var så ubehageligt. det skal lige siges at jeg er en meget følsom pige og jeg synes bare ikke at det er okay, at en lære ståe og skriger af mig foran en hel klasse. hun kunne da i det mindste have taget mig udenfor eller snakket med mig, personligt, bagefter. og så påstod hun at jeg ikke skulle lyve overfor læreren, i det hun sagde! :(( og det var virkelig ikke meningen, for er sikker på jeg lagde den ned i? det skal lige siges at jeg ikke er den bedste til matematik.
nå men så idag skulle vi jo også aflevere en, men er jo syg, så det er min mening af lægge det i hendes "dueslag" imorgen.
problemet er så bare at jeg her for en halv time siden fik en sms fra min veninde af hvor der stod; at læreren var mega sur på mig og havde stået VIRKELIG og bagtalt mig foran HELE klassen og sagt at så måtte hun jo få fat i uddannelsesvejlederen, så jeg kunne komme til samtale, og han ville med sikkerhed smide mig ud af gymnasiet med det samme
Er bare så ked a det lige nu. begyndte virkelig at græde da jeg læste det. ved slet ikke hvad jeg skal gøre!!
har bare lyst til at droppe ud med det samme og starte et andet sted, kan bare ikke klare at have sådan en matematik lære
årrrh,.. og med sikkerhed, når jeg skal fortælle det til mine forældre, begynder jeg igen :'/
har slet ikke lyst til at møde op nu, fordi jeg har fået en så dårlig omtale foran HELE klassen :'/
hvad synes i jeg skal gøre og hvordan ville i reagere?
HJÆÆÆÆLP HG - er helt ude af den!
undskyld det blev langt, måtte bare ud med det :((.
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 87 Svar: 307
Men for det første kan du ikke blev smidt ud på grund af den smule, det tror jeg simpelthen ikke på!! Du går i 1.g?
Det er DIG der skal gå til studievejlederen og fortælle hende hvad der er sket, og hvor uretfærdigt du er blevet behandlet og hvor ubehagelig din lærer er. Eller har du en team-kordinater? Det har vi på min skole. De fungere ligesom en "klasselærer" i folkeskolen, så det er også meningen at team-kordinatoren hjælper med sociale problemer.
Ellers kan du også henvende dig til en anden lærer du har det godt med
Det lyder som om din mat-lærer er lidt af et dumt svin, eller noget. Men sådan havde jeg det faktsik også med min lærer i 1.g. Men prøv bare at vis at du gerne vil deltage, og at du går op i undervisningen og engagere dig OG angående afleveringerne, kan du jo gøre det at hvis du har lavet dem på computeren, så sende dem til en ven/veninde der så kan printe det ud og aflevere. Ellers er det også tilland at aflevere dagen efter, og så bliver det evt. skriftlige fravær slettet.
Men vigtigst af alt, så gå til den studivejleder og sæt ham/hende ind i dit problem. Har du mødt din studievejleder? Ellers gå over på kontoret, og bed dem hjælpe dig med at sætte dig i kontakt med vejlederen. Det er det han/huner der til
Håber det hjælper lidt, men ellers bare skriv
Rigtig ked af det - Gymnasiet :'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside