ih, jeg vil have svar - jobansøgning {{forumTopicSubject}}
ja, jeg er meget utålmodig lige nu!
sagen er at jeg har brugt 3-4 timer i går på at lave en rigtig anderledes ansøgning på et job der bare lød til at være lige mig!
Den blev sendt pr mail i morges, så selvfølgelig kan jeg ikke forvente svar allerede, men jeg er nu spændt på om jeg har skudt helt ved siden af med min anderledes ansøgning eller om den for alvor vækker interresse!
åhh, hvor jeg hader den ventetid - godt jeg ikke er fuldtidsjobsøgende pt. Er først færdig med min uddannelse til febuar, så var egentlig slet ikke på jobjagt nu, men faldt alligevel over opslaget som lød præcis som mit drømmejob.
Jeg er også klar over at man ikke altid får et svar overhovedet. men håber min ekstra indsats for at lave noget anderledes virker.
dec 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 129
maj 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 389
Så fik jeg lov til at se min kusines ansøgning, og der blev jeg paf :o) Den var anderledes, både udseende og indholdsmæssig. Når jeg læste den, så kunne jeg se min kusine i den, om jeg så læste 100 ansøgninger.
Jeg har nu brugt samme metode som hende og skrevet to ansøgninger. Nu har jeg det som dig :o) Har man skudt ved siden af, ved at være modig og prøve et nyt layout, tænker jeg hele tiden og venter i spænding på svar fra disse to ansøgnigner.
Jeg ahr mailet dem i dag, så jeg må gå i spænding lidt endnu :o)
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 646
Så må vi håbe det giver pote at gøre det anderledes!
dec 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 129
har man sendt 100 ansøgninger afsted, i standard form og fået afslag, så kan man lige så godt prøve. de vækker forhåbentlig opsigt. og ikke bare ryger nederst i bunken.
maj 2008
Ved mødet i min a-kasse, sagde damen, at man sagtens kan eksperimentere med det. Ens ansøgning må gerne skille sig ud. Dermed er det ikke sagt, at man skal sende dne på farvet papir med dufte ;o) Men ved at skrive den anderledes kan være med til, at de lægger mærke til den :o)
feb 2005
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 143
håber ikke vi har søgt samme job, for jeg sidder også og venter svar på et job, der bare lige er mig de har svaret at de har modtaget og hvornår jeg kan forvente at få mere at vide, men lige nu er ventetiden meget meget lang
sep 2005
men om i har søgt den samme ved jeg ikke. Men det skulle da godt nok være lidt af en tilfældighed der findes heldigvis mange typer drømmejobs!
Den jeg søger er et job indenfor marketing i Holstebro.
feb 2005
Jeg har søgt en receptionisstilling, den passer godt ind i min uddannelse som sundhedsservicesekretær, og når man ikke kan få decideret jobs som det hernede, går jeg gerne ud over "normen" og den her stilling er bare lige mig
Conny: hvor har du søgt? -jeg talte med en HR medarbejder forleden, han forklarede at de er fløjtende ligeglade med hvor særpræget man kan lave ansøgningen - de kigger på det faglige - så kan den være nok så lilla eller blå
maj 2008
Jeg søger fra Kolding området og ned mod grænsen. Men jeg søger hovedsageligt lærerstillinger :o) Blev færdig med min læreruddannelse i august :o)
Alle mine ansøgninger har indeholdt fagligheden. Men denne gang har fagligheden fået et pift opad og jeg håber virkelig at det giver pote denne gang.
sep 2005
Hvad med jer andre som ventede svar? har i hørt noget endnu og hvad svar har i fået?
maj 2008
sep 2005
feb 2005
ansøgningsfristen er d. 24. på min - de har meldt tilbage at de vil afholde samtaler i uge 43 - så jeg håber spændt på et opkald i næste uge
feb 2005
sep 2005
feb 2005
maj 2008
Den ved Broager har jeg søgt :o) Nydamskolen har jeg kigget på, men det var noget med specialklasser der manglede en lærer. Jeg skal have ringet til dem i næste uge og spurgt, om det kun er specialklasserne der mangler en lærer.
sep 2005
Jeg blev valgt fra pga manglende erfaring! De havde fået rigtig mange ansøgninger, men havde valgt 5 stykker ud der havde flere års erfaringer indenfor brancen og specifik inden for deres målgruppe.
Det kan jeg jo desværre ikke konkurrere imod som snart nyuddannet, men han synes godt om min ansøgning og mente ikke der var noget jeg kunne/skulle gøre anderledes.
feb 2005
er det kun mig der er træt af det ee afslag efter det andet?
ih, jeg vil have svar - jobansøgning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside