{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Debat
  • #2   2. okt 2011 <b>! De sejeste Fjordbasser !</b>

>b>Definerer ond :</b> Har købt en virkelig smuk hest på marked,det eneste jeg får at vide er at hesten er god på stald og er blevet redet meget af en mand.
    Jeg får den hjem og ja hun er virkelig rar på stald,men på marken er hun <b>ikke</b>,her prøver hun at løbe en ned selvom man skal have fat i en anden hest,hun ser ond ud lægger ørerne fladt ned a halsen og m.blottede tænder løber hun mod os for at jage os ud af marken.

Da jeg skal ud og ride hende står hun roglig for at få sadel og trense på
    og ja de første 15 min går også godt,så tager fanden ved hende,
    hun stejler og bukker for at få en af som en rigtig rodeohest,
    Lykkes det at smide af prøver hun at stampe på en,vende rundt kan man heller ikke for hun er meget hård i munden så ja rent ride messigt og foldbums er hesten lige et stort 0.
    Prøvede at få en god hest ud af hende i et år inden jeg måtte opgive,i det år blev hesten hverken bedere el.værer.
    Hesten blev slagtet.

Ville i sige hun var ond ?

Normalt ville jeg ikke sige at et dyr kan være ond,dyret kan ikke være udspikuleret ond som vi kan.
    Dyret kan ikke tænke I DAG VIL JEG VÆRE OND.
    Dyret kan være anderledes hvis den har undt el.er bange.

• #3   2. okt 2011 jeg vil nermere sige at det lyder som om hun 'har' ondt. på en eller anden måde, eller har været udsat for noget der har gjort ondt i forbindelse med nogle af de ting hvor han flipper ud!

• #5   3. okt 2011 din beskrivelse af hesten, giver mig tanken om, at den har været udsat for ting der har gjort at den har lært at det bedste forsvar er et angreb. en sådan hest vil aldrig kunne rettes op, og du gjorde nok det der var bedst for både hesten og dig. den har villet skulle leve med konstant angst, selvom du behandlede den godt.

• #6   8. okt 2011 Der vil jeg give de andre ret. Jeg tror ikke på at heste er onde, men at de er blevet behandlet dårligt og reagerer derfor i frygt for mennesket og for at beskytte sig selv.
    Den handlede simpelthen af natur, og ikke fordi den var "ond"..
    Tror jeg i hvert fald smiley

Kommentér på:
Debat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce