{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.438 visninger | Oprettet:

Falsk drægtig {{forumTopicSubject}}

hejsa Alle sammen

jeg har en hoppe der nok er falsk drægtig hun opfører sig som hun er drægtig men hun er scannet på 16 og 22 dagen men man kunne ikke se noget foster...:-(
men mit problem er at man kan ikke sprøjte hende i brunst for hun ta ikke imod det...så nu er mit ? til jer hvad gør man nu når hun ikke gå i brunst til foråret er der noget man kan gøre for at hun ikke længere tror hun er drægtig??? og er der andre der har prøvet noget ligende:-) jeg har prøvet at søge på nettet men der er ikke rigtig noget..:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk drægtig
  • #1   28. sep 2011 tror bare du skal vente og se tiden an.
    og så i godt til starte op på noget foder/tilskudsfoder der styrker hoppens brunst.

• #2   28. sep 2011 Vores stoppede med at tro at hun var drægtig da hun ikke var da hun blev håndprøvet...

• #3   28. sep 2011 det er før sket dyrlæger overser et foster i den tidlige del af drægtigheden. Det er for sent og bedække igen nu så og sprøjte hende i brunst ville ikke være til nytte nu efter min mening. En del hopper reagere ikke på disse sprøjter så sent på sommeren da vejret allerede har spillet en rolle i deres hormoner som gør de stopper brunst. Hvad er det hun gør som du mener viser hun er falsk drægtig?

• #4   28. sep 2011 hun gik ikke i brunst hun ville gerne bedække min anden hoppe da hun var i brunst og opfører sig som sidste år da hun var drægtig...men jeg få taget en blodprøve om små 14 dage så er hun 60 drægtig altså hvis hun er drægtig...gg

jeg ha selv hingst der stå på en fold ved siden af....og det hjælper ikke...ggg

Kommentér på:
Falsk drægtig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce