{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  besterly foder , noget kendskab ?
  • #1   27. sep 2011 øv da, dog vil jeg prøve med toprun foder men vil se om der er andet i samme prisklasse der er bedre og ikke med havre..

• #2   27. sep 2011 Jeg har brugt besterly classic, Og var fuldt ud tilfreds. Det er billigt i indkøb, og hestene skal ikke have så store mængder.

Mener der er havre i classicen, men de har da produkter uden. Og hvis standarden er det samme der, så kan jeg godt anbefale det.

• #3   28. sep 2011 Hej jeg ville nu vælge subli som også er fra holland. Det er et super godt foder du skal bruge 2kg på en hest på 500kg. Det er ikke ret dyrt men virker kanon. Vi bruger det til alle vores heste som trives super godt på det.
    Det er en forhandler i Faxe med det du kan ringe til hende på 2243 4320
    Hun hjælper gerne med evt spørgsmål.

• #4   28. sep 2011 brugte pavo men syntes det er blevet for dyr så har skiftet til bsterly og er super tilfreds smiley

• #5   28. sep 2011 besterly basic skulle være uden havre, og der er stort set det samme i deres pony c foder smiley
    da jeg skal bruge et til både en unghest og en 1´pony er det svært hvad man skal tage af de produkter..

Kommentér på:
besterly foder , noget kendskab ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce