{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Åhh hvor bliver jeg gal!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej jer som er medlem af ALT mellem himmel og jord!

Idag da jeg kommer op til min skønne pony, står der en ny dame og strigler hendes hest, hende har jeg ikke set før? Hun var åbentbart kommet om aftenen.. Det er så også fint nok, som regel plager jeg altid at hente mine ting, inden jeg går over til ponyen, men idag gik jeg bare lige derover for at sige hej.. Så kommer jeg ind i stalden, og hende damen giver mig et dræberblik! Jeg tænker bare, 'Nå, forfaen det var da en dejlig både at sige hej på' Så kigger man jo bare rundt i nogen forskellige bokse, også siger hende den nye dame så, som vi kalder X,
''Hvad laver du her?''
- ''Øhm, jeg skal sige hej til ponyen?'' havde ikke regnet med nogen anden reaktion.. Da jeg altid plager at kalde Balou pony?:-D.

X - '' Tror vidst heller du skal gå, inden der bliver ballade''
Mig - '' Hvorfor skal jeg gå?''
X - '' Du høre vidst ikke til her?''
Mig - ''Må jeg se min pony? Tror vidst jeg har lidt mere ret til at være her, mere end dig? ''
Også kommer hun bare med sådan en typisk lyd 'tsk' Så henter jeg mine ting, efter jeg havde sagt hej til min baby? Så kommer jeg med mine ting, også kan jeg se hun står og snakker med gårdejeren Helge.. Også siger hun pludselig '' det er hende der?'' Og jeg tænker sådan lidt, hvad mener hun?''
Hun påstår så at jeg havde taget en hest, ud som ikke var min, og at jeg ikke havde nogen hest? Også måtte mig og Helge altså lige forklare hende at, jeg havde altså hest, og jeg havde stået her i 2 år? Også tror jeg kun bliver lidt flov, for så kigger hun ned i jorden og siger, Nå? Også snakker jeg, med Helge, og siger, hvordan kan du tillade dig at tage sådan en, ind i stalden, og ødelægge hele stemningen? Og han udbrøler så, at hun virkede slet ikke sådan som da hun var der, og kigge på boks. osv.. Men altså, nøj hvor bliver man, dog sur over sådanne ting, og at hun kan være så flabet, og spørge hvad jeg laver her? Når hun aldrig har set mig før, og ikke kender sådan rigtigt til stedet, og menneskerne der kommer der! Og derfor kommer jeg med sådan nogen kommentare, som jeg kommer med til hende, og jeg kan godt love jer for, at hvis hun kommer med flere latterlige kommentar fra hendes side af, går jeg lige direkte til Helge... Men lad os nu se hvordan det går imorgen, når jeg skal op til ham!!
- Havde altså bare lige brug for at komme ud med det, for syntes ikke hun kan være bekendt at tale på den måde.. Hvad er jeres mening om det?:-)

Knus Emilie & Balou:-)<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh hvor bliver jeg gal!!!!!
Kommentér på:
Åhh hvor bliver jeg gal!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce