{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Åhh shit!! {{forumTopicSubject}}

Idag var jeg ude og ride en lille tur..
Der hvor jeg rider er der kun en udendørs ridebane så jeg red en lille tur.. jeg rider et stykke på en asfaltvej og da jeg lige er kommet ud på den ser jeg at der er en stor gul gravemaskine som køre lige imod os og Basse var ikke så glad for den så han hoppede ud på marken med højt løftet hoved og så kan man seriøst ikke holde ham, men jeg fik ham op på vejen igen.. Da han så endelig var begyndt at slappe lidt af igen kommer vi forbi en gård hvor der står en masse welshponyer, men der er en hingst som Basse er meget interesseret i at snakke med, men det var jeg ikke helt sikker på at ejerne til den lille hingst ville syntes om så jeg får rettet ham op, men da vi kigger frem igen ligger der pludselig en stor shæfer ude i vejkanten.. Jeg var så bange for at den ville springe på Basse, men den lå heldigvis bare og gloede på os som om vi var et par store idioter;D tihi, når men da det lille chok så var overstået kom der pludselig et par drenge på motoercykel forbi og de var så frække at give den gas lige ved siden af os og det bliver Basse selvfølgelig meget forstrækket over så han vender om og prøver at løbe i fuld galop, men får holdt ham tilbage.. puha det var den værste tur nogensinde..!! Ville bare lige dele historien med jer ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh shit!!
Kommentér på:
Åhh shit!!

Annonce