OBS!!! Ang. KONKURRENCEN!! {{forumTopicSubject}}
Det lader desværre til at rigtig mange har tilmeldt sig September konkurrencen uden at have læst teksten ordentligt igennem.
<b>Det er KUN tilladt at deltage med billeder, som man SELV har taget!</b> Billeder taget med selvudløser/computer er tilladt, men skriv kort, hvad du har gjort for at kunne tage det.
Så alle dem, der er kommet til at tilmelde et billede, som en anden har taget, skal hurtigst muligt ændre deres tilmelding!
I har indtil på onsdag kl 17.00!
Fejltilmeldinger efter denne dato vil blive regnet som snyd og medfører diskvalifikation i denne samt næste konkurrence.
Har du linket til et billede på Facebook, bedes du også lave din tilmelding om...
(",) Jette N
Her er tråden som det drejer sig om:
http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=790912
Og læg en besked, hvis jeg skal slette indlæg, som du ikke selv har mulighed for at slette ;o)
maj 2009
Følger: 50 Følgere: 56 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.466
jan 2007
Følger: 31 Følgere: 198 Heste: 4 Emner: 121 Svar: 879
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
Dem, der har fået tilmeldt et billede, som de ikke selv har taget, har en chance til i morgen onsdag inden kl 17, til at ændre sin tilmelding. Den gamle tilmelding kan jeg sørge for at slette.
Alle tilmeldinger/omtilmeldinger bedes ligge i den oprindelige tilmeldingstråd.
Da jeg ikke kan se forskel på ændrede tilmeldinger og nye tilmeldinger får nye tilmeldinger også lov til at være med, hvis bare de er lavet inden onsdag kl 17.
(",)</b>
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
Desværre kan det virke lidt unfair for dem, der havde læst teksten ordentligt igennem og afgivet korrekt tilmelding. Men jeg håber at denne besked gør at vi undgår fejltilmeldinger i fremtiden. Hvis ikke det hjælper, må jeg skride til skrappere midler ;o)
(",)
OBS!!! Ang. KONKURRENCEN!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside