OBS ang Juni konkurrencen {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har lidt svært ved at vurdere, om alle de tilmeldte billeder i Juni konkurrencen passer til emnet. Så jeg vil gerne have at I lige kigger de tilmeldte billeder igennem og skriver til mig:
"Alle billeder er godkendte af mig" - Hvis I synes at ALLE billederne passer til emnet.
Eller
"Disse billeder er ikke godkendte af mig: (Skriv navnene på personerne, der har tilmeldt billederne)" - Hvis der er billeder som I ikke synes lever op til emnet. I behøver ikke skrive navnene på dem, der er godkendt af jer :o)
Hvis der er nogen billeder, der får flere "ikke godkendt" end "godkendt", vil disse billeder ikke blive godkendt og personen, der har tilmeldt billedet vil få en chance for at tilmelde et nyt.
I må meget gerne skrive i en privat besked, hvis I ikke vil skrive her.
Sidste frist for at Godkende/afvise billeder bliver Søndag d 24/6-2012 kl 24 :o)
Billederne, som I skal kigge igennem er her: http://www.hestegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=870059
Og emnet er SPEJLING :o)
På forhånd tak for hjælpen :o)
(",)
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 153 Heste: 11 Emner: 157 Svar: 519
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 153 Heste: 11 Emner: 157 Svar: 519
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Nikoline ©
Astrid Knudsen
Cecilie Rasmussen
Michala Mejlgaard
Tornvig Photography
hvis man spørger mig
feb 2008
Følger: 50 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 87 Svar: 432
Astrid Knudsen
Thea Løvgreen
Matilde Holm ©
Cecilie Rasmussen
AnitaRasmussen
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 374
Anita rasmussen - fordi man ikke kan se hva der genspejles det er mest glasset der er i fokus og ikke så meget spejlingen.
Tornvig photography fordi det kun er en halv speljling. - men det kommer an på om "hele" svanen skal genspejles eller om det er godt nok det kun er fronten?
Synes måske ikke reglerne for spejling har været helt tydelige, men det er selvfølgelig lidt af en opgave, at skulle nedfælde dem, så alle kan forstå dem, uden det skaber større forvirring end klarsyn
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.097
Mathilde Holm
AnitaRasmussen
Tornvig Photography
JWO Photography
maj 2008
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 191 Svar: 845
Mathilde Holm ©
Tornvig Photography
JWO Photography
okt 2010
Følger: 72 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 42 Svar: 239
OBS ang Juni konkurrencen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside