{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Kort, kortere, rigtig kort. {{forumTopicSubject}}

Hmm.. Jeg har lyst til at lave noget drastisk med mit hår, og overvejer at klippe det helt af. Altså det hele!
(link fjernet)

Hvad synes I? Ville ikke gøre det for at se pæn ud, men fordi jeg gerne vil udfordre nogle af mine personlige grænser og nogle fordomme :).

Og hvordan ville de påvirke de billeder jeg evt. ville kunne tage?
Synes selv at det ville give lidt mere kant :).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kort, kortere, rigtig kort.
  • #1   29. aug 2011 Synes det vil være synd, hvis du klippede dig helt "skaldet".. Kunne være FEDT, hvis du fik sidecut! smiley

• #3   30. aug 2011 JustADreamer <3.

Det er præcis min tanke. Jeg synes at det er så flot, når man tør :).

• #4   30. aug 2011 Tjaa.. Det er en up-coming modedille jeg ikke kan forstå eller hopper med på ihf..
    Jeg synes det ville være synd.. Der er ikke noget smukkere end langhårede kvinder..

• #5   30. aug 2011 Personligt ville jeg nok aldrig gøre det, da jeg er rigtig glad for mit lange hår. Men på den anden side har jeg en veninde der har gjort det (fordi hun pludselig bare fik lyst, og så trimmede hendes onkel hendes allerede korte hår) og jeg synes virkelig at det ser så fedt ud! Jeg er vild med at det er anderledes og det maskuline i det, samtidig med at det også giver et lidt nøgent og uskyldigt udtryk. På sin vis synes jeg faktisk at det er ret feminint, og hvis man har en flot ansigtsform, og et flot ansigt, så vil det nok se super smukt ud! - Men det gælder jo først og fremmest om at turde.

Nu synes jeg at du har et rigtig flot hår som klæder dig rigtig godt, og det ville nok være synd at klippe det, også da du er så ung, og måske stadig har den >>ungdommelige uskyld<<, som det lange hår også repræsentere. En vis man sagde en gang at når en kvinde klipper sig korthåret skal der snart til at ske store ting/omvæltninger i hendes liv. På den anden side kan det jo også være en fed ting at prøve, og som du siger kan det give lidt kant OG billedmæssigt kan det åbne op for en masse kreative idéer, som du måske ikke har kunne lave med langt hår.
    Så jeg vil sige at hvis du synes at din personlighed passer til denne korte drengede oprørske frisure (ikke ment som noget ondt, men snarer som en personlighedskarakteristik af en modig, udforskende og bramfri type) og du selv har mavefornemmelsen med i det (det er nok det vigtigste!) så synes jeg da at du skal gøre det! Håret vokser jo ud igen og hvis din nuværende frisure er din naturlige, så kommer den jo tilbage igen, selvom det måske vil tage noget tid smiley

Men jeg vil først og fremmest sige at du bør lytte til din mavefornemmelse. Jeg kan godt følge din tankegang, selvom jeg ikke selv ville overveje det, og uanset hvad du vælger så er jeg sikker på at det vil være pænt til dig, og om det vil påvirke dine billeder? Ja, måske vil det gøre at du ikke vil kunne tage sådan nogle meget pigede billeder hvor det er påkrævet at have langt hår (men det er jo det gode ved kort hår; man kan bruge paryk), men til gengæld vil der åbne sig en masse andre, mere rå og måske også mere voksne og teenage-agtige muligheder, der både kan være feminine, kunstneriske, unisex og maskulint smiley

• #6   30. aug 2011 Jeg sidder selv med en masse idéer til >>billeder uden hår<< nu smiley

• #7   30. aug 2011 Jeg syntes det ville være rigtig synd! Du har sådan noget flot hår, og jeg tror du vil fortryde det, virkelig! Men du bestemmer jo selv:-)

Kommentér på:
Kort, kortere, rigtig kort.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce