{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Optimal fodring af unghest :) {{forumTopicSubject}}

Hello derude..

Ja så er min lille pige begyndt at stå inde, i dette møg irriterende "sommervejr".. Derfor er det jo tiden at droppe sommervitaminerne og starte op med alm. foder igen smiley

Hvad fodrer i jeres 3 års med?

Pt. får hun tjørnehøj mølle's breeder, jeg synes bare det er utrolig store mængder hun skal have, så jeg vil nu prøve at finde noget foder der dækker bedre, så hun skal have knap så store mænger...

På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optimal fodring af unghest :)
  • #1   28. aug 2011 jeg bruger TM Müesli super plus. til min unge på 2½år. hun får 700g om dagen plus fri hø. det holder hun sig super på.. bruger det os til min gamle hoppe på 23år da det er fri for korn, hun får lige under 2kg om dagen pluds fri hø. det funger hun os fint på... men ja det er svært at sige det vil din os kunne funger på... men syndes det er et fint foder... :o)

• #4   28. aug 2011 TM hors balance. Jeg er vildt glad for det. Jeg fodrer min for 150 kr. 2 års oldenborger, skal have 600 g. Der er ingen korn i.

• #5   28. aug 2011 Tak for svar allesammen smiley

Ja hun kommer til at få 10 kg hø om dagen.. Synes bare det er for meget at hun skal have 4 kg tm breeder om dagen + hø, i forhold til deres vejledning..

Og ja selvfølgelig er der forskel på hvad de forskellige heste trives på, det er bare rart aty høre lidt om alt det foder der nu engang findes på markedet smiley

• #6   28. aug 2011 Ja det ved jeg smiley Det er nok nemmest at se hende på min profil.. Det er Athena, hun er blanding af frieser og knapper smiley

• #7   29. aug 2011 jeg bruger videbæk fiberblanding+ mineraler til min 4 års hoppe. også selvfølgelig hø

Kommentér på:
Optimal fodring af unghest :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce