{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Kontakt til OSO - Optimal fodring af hest. {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at skrive OSO (obligatorisk selvvalgt opgave), hvor jeg skal skrive om et emne indenfor mit ønskejob, hvilket er fodrekosulent. Mit emne under fodrekonsulent er Optimal fodring af hest, hvor jeg vil tage nogle heste(mine egne) og lave en optimal fodreplan, som passer til deres motion og forskellighed. I denne opgave har jeg brug for en kontaktperson. Denne
kontaktperson, har jeg brug for at stille spørgsmål om og interveiwe om emnet. Derfor vil jeg spørge om der er nogen hare inde som hjælpe mig med emnet? altså være min konktaktperson? helst en Agronom, eller en der har en eller for viden om emnet smiley
MVH Iben Dalsgaard

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakt til OSO - Optimal fodring af hest.
  • #1   8. nov 2011 Det vil gerne, såfremt det ikke skal være en uddannet smiley Har deltager i flere kurser hos forskellige dyrlæger, men ingen uddannelse......

• #2   8. nov 2011 Hvorfor skriver du ikke til Brogaarden eller sådan noget om de kan hjælpe dig? smiley . De var med til at lægge en præcis foderplan til min pony på et tidspunkt smiley .

Ellers, jeg ved ikke om du kender programmet PC Horse, men der kan du også sammensætte en foderplan og finde ud af om din hest får det den har behov for, for meget, for lidt osv. smiley

• #3   8. nov 2011 Skriv til Landcentret | Hest, og hør om ikke de kan sætte dig i kontakt med en. Som du siger kunne det være en agronom, men jordbrugsteknologer kunne måske også svare.

Det er også en god idé at skrive til Brogaarden, St. Hippolyt eller andre, og så spørge efter en med en uddannelse du kan bruge til noget. Når du så skriver/snakker med dem, så sørg for at de er fuldstændig upartiske. Understreg at det er skoleopgave, og du ikke vil have en masse reklame, men faglig viden om emnet smiley

Kommentér på:
Kontakt til OSO - Optimal fodring af hest.

Annonce