472 visninger
|
Oprettet:
Kontakt til OSO - Optimal fodring af hest. {{forumTopicSubject}}
Jeg er i gang med at skrive OSO (obligatorisk selvvalgt opgave), hvor jeg skal skrive om et emne indenfor mit ønskejob, hvilket er fodrekosulent. Mit emne under fodrekonsulent er Optimal fodring af hest, hvor jeg vil tage nogle heste(mine egne) og lave en optimal fodreplan, som passer til deres motion og forskellighed. I denne opgave har jeg brug for en kontaktperson. Denne
kontaktperson, har jeg brug for at stille spørgsmål om og interveiwe om emnet. Derfor vil jeg spørge om der er nogen hare inde som hjælpe mig med emnet? altså være min konktaktperson? helst en Agronom, eller en der har en eller for viden om emnet
MVH Iben Dalsgaard
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Ellers, jeg ved ikke om du kender programmet PC Horse, men der kan du også sammensætte en foderplan og finde ud af om din hest får det den har behov for, for meget, for lidt osv.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Det er også en god idé at skrive til Brogaarden, St. Hippolyt eller andre, og så spørge efter en med en uddannelse du kan bruge til noget. Når du så skriver/snakker med dem, så sørg for at de er fuldstændig upartiske. Understreg at det er skoleopgave, og du ikke vil have en masse reklame, men faglig viden om emnet
Kontakt til OSO - Optimal fodring af hest.