for meget for lidt? {{forumTopicSubject}}
hej hg'er. jeg har det sådan at jeg gerne vil have det bedste bånd til min hest som er lavet af tro håb og kærelighed. men jeg går i 8 kl. og lektierne strømmer ind som aldrig før. derfor er der jo mindre tid til hestne. og så ville jeg høre hvad i gør? og er det nok med jeg kommer derop mandag onsdag torsdag fredag/lørdag/søndag? og så er jeg deroppe ca 3 1/2 time derop.? og nogen uger er der for mange lektier til jeg kan nå op til hende og så bliver det måske kun til 3 dage derop.? er det for lidt. hvor meget er i oppe ved jeres hest og om mandag onsdag torsdag får jeg fri kl. halv 3 og kan kun nå at være der oppe i 2 1/2-3 timer.? håber virkelig i kan hjælpe mig og om jeg svigter hende. føler mig npgen gange dårlig tilpas over jeg ikke har været derop den dag. knus amalie og calista.
jul 2010
Følger: 20 Følgere: 21 Heste: 1 Svar: 39
det syntes jeg ikke du gør der er også nogen dage hvor jeg ikke kommer ud til mine da jeg har sent fri og bruger så min sidste energi på mine børn... så syntes ikke du skal have det dårligt over det...
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.652
Så længe du bruger tid på din hest og ikke kun ridning men også strigle og hygge og nus gerne på folden så synes jeg det er mere end rigelig fint
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
maj 2009
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 545
for meget for lidt?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside