{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Justin Bieber historie {{forumTopicSubject}}

Ak ja, nu er jeg blevet så træt af Movellas at jeg har startet et lille oprør, og er nu igang med min første rigtige fanfiction, der selvfølgelig handler om Justin Bieber. Han er jo et SÅ populært emne derinde, at stort set ALLE historier med ham straks ryger ind på favoritten og ryger til tops i 'populære' så jeg tænkte, Tja hvorfor ikke prøve? Måske man så også vil læse mine andre historier eller at de måske endelig vil få øjnene op for mine skriveevner!
Så her er den altså smiley

Historien er én stor kliché, ikke kun fordi sådan er det altid med Justin Bieber historier, men også fordi at min idé tager udgangspunkt i Askepot klassikeren! Mange har sikkert enten set 'A Cinderella story' med Hillary Duff, eller den med Selena Gomez, og det er så (nok mest den første) som jeg er inspireret af, + har jeg blandet den sammen med Svaneprinsessen (eller 'The swan lake') samt disney filmen 'Anastasia'. Kort sagt en lille pærevælling af Disney klassikere tilsat noget Justin Bieber!

Håber at nogen evt. vil læse den, fans såvel som andre, og evt. give feedback, men da også gerne kommentere mit lille oprør, hvis det lyster smiley Bare kommenter smiley

http://www.movellas.com/book/read/201108091408591925


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justin Bieber historie
Kommentér på:
Justin Bieber historie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce