{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Justin bieber historie 3 {{forumTopicSubject}}

Ja her er nummer 3 så det er mega sjovt at skrive så fortsætter
går i gang med firen snart:D

her er den:

Justin Bieber - historie 3

Hej, som i jo nok ved er jeg kærster med Justin Bieber. Og er ret glad for ham. Lige nu er vi på verdens koncert tur, og det er sjovt. Om 3 dage skal vi hjem, og holde efterårs ferie. Jeg havde slået min fod ved den først koncert og den har nu gjordt mega ondt i snart 3 uger, så i dag kommer der en læge og skal se til mig. Justin havde lovet at sidde med mig når han kom, og han holder altid hvad han lover. Da lægen kom sad vi sammen, og kiggede på min fod. Han syntes det så rigtig slemt ud, og var faktisk lidt sur over vi ikke havde slået alarm noget før. Han ville have mig på hospitaltet nu. De ringede efter en ambulance som kom og hentede os, da vi an kom, kom vi på en privat stue hvor de undersøgte min fod, de mendte den var brækket, og at jeg skulle opareres. Så jeg blev sendt ind på en stue for mig selv og skulle opereres om aften.

justin blev der hele tiden, han trænede dansede og stemme på stuen. Og holde at i form, til sin sidste koncert før ferien. Om aften blev jeg opereret og fik gips på, og næste dag blev jeg udskrevet. Men først gik vi alle børne stuerne igemmen, og hilste på alle de syge fans. De blev meget glade og det hjalp virkedlig meget på deres humør.

Da vi kom over til koncert halen, sad vi i han rum. Han over tegnede gipsen med han underskrift og hjerter. Vi havde det bare sjovt. Og sad bare der og hyggede. Sener prøvede vi med gips altså den sang hvor jeg skulle med, og det gik fint. Næste dag var det den store dag, det var den sidste koncert før ferien. Og sæt gik som planen jeg blev løgten ind og ud, og han sang som en drøm. Alt var perfekt.

Da vi havde lavet den sidste koncert, holde hele teamet en lille fest. Da vi kom op i flyet den aften var jeg mega træt faste i søven i hans arme. Og blev løftet ind i min seng.

Næste morgen da jeg vågnede sov han, han er bare den kæreste sovende dreng ever!. Elsker ham over alt. Jeg tog han hår væk fra han øjne, og kyssede ham. Han åbnede øjnede langsomt, og smile et sødt smil. I dag lå vi og snakkede og sov lidt hele dagen. Vi var så trætte efter i går.

Efter nogle dag skulle jeg have gipsen af, og have en plasik skind på så jeg kunne gå. Da jeg havde fået den på, og vi kom hjem. Var jeg ved at falde flere gang, for havde ikke gået i snart 2 måneder. Men vær gang jeg var ved at falde, grab Justin mig. Dejlige dreng.

Efter nogle dag havde jeg lært at gå, og kunne nu selv. Men det eneste jeg lavede var at gå små genoptrænings ture med Justin. Jo også kyssede jeg ham, men det var jo ikke mine bens  arbejde. Pluselig var ferien slut, og vi skulle med flyet til Eropa. Og der fra kørte vi så i bus, vi startede i England, også frankrig, tysktland. Da vi var i tysktland kørte vi ind i bieber by, Justin var lidt storlt over at han hed som byen, eller om vent. Da vi var var færdige i tysktland skulle vi til danmark men. Nu var det ved at være jul, og så skulle vi hjem til Canada og fejre det.

Vi havde fri hele december den første pyntede vi vires huse, den anden lavede vi julekager. Og den tredje hyggede vi bare i hjemmet. Og sådan gik det ind til den 23, for der skulle jeg holde jul hos min far. Og Justin skulle ikke med, da jeg ankom i lufthaven stod mine venner klar til at tage i mod mig. De sagde at Justin Bieber kom til Danmark i januar, og de havde bestilt billeter til os alle. De sagde også at så kunne jeg se ham, og ikke bare drømme om ham. De trode nemlig ikke pæ han var min kæreste. Og først der kom jeg i tanke om videoen fra Justin. Ej de kunne møde den ægte vare snart. Jeg sagde jeg ikke kunne den dag, da jeg skulle noget anden. De blev lidt sure men de forstod.

Da jeg kom hjem til min far, blev han rigtig glad for at se mig. Han havde ikke set mig siden fødselsdagen, i september engang. Og glædte sig til sin ene dag med mig, for tog afsted i morgen. Da vi havde spist fik vi gaver, jeg en masse gode ting. Men det enste jeg enlig ville have var at kunne bo hos Justin hele tiden. Men det fik jeg ikke, så er glad for det jeg har. Næste morgen tog jeg flyet tilbage, mine venner vinkede til mig i lufthavnen. Og var kede af det de havde savnet mig meget, men da jeg kom til canada kom min prins og hentede mig. Han gav mig et kæmpe velkommen hjem kys også kørte vi hjem.

Da vi kom hjem, fik jeg afvide at min og Justins familie skulle fejre jul sammen. Det var nyt for os, så vi skulle lige lære at det først var om morgen men holde jul. Lidt underligt men dejligt. Næste morgen altså jule morgen, blev jeg vægget med et dejlig kys. 

Det er jul viskede han i mit øre, og jeg satte mig op. Jeg kyssede ham, og kom med gik med neden under. Der var mange gaver, men det jeg ønskede mig havde jeg lige her. Da alle havde fået gaver, spiste vi jule frokorst. Vi hyggede hele dagen, og havde det sjovt. December gik, pluselig var det januar. Vi tog flyet over til Danmark og tog bussen til Herning, hvor han igen skulle spille. Vi øvede og øvede, jeg havde fået gipsen af og gik nomalt.  Så alt var fint, om aften gik alt godt, lige inden de startede gav jeg ham et held og lykke kys. Og det hjalp!. DA det kom til min sang gik jeg ind, og sang med. Han viste det ikke så blev meget glad, men også overrasket. Da sangen var færdig, fortalte han jeg var han kærste. Og så gav jeg mine venner en specel besked, de skulle komme om bag scenen efter koncerten. Og alle råbte jeg er din ven. Efter koncerten kom de der om, de krammede mig og sagde undskyld for at ikke tro på mig. 

De syntes jeg var utrolig heldig, og de fik lov at give ham et kram. De vinkede og grinte mange gange da de gik ud af rummet. Efter dette var jeg bare smadret. Var bare færdig. Om aften i bussen på vej til sverige, lå vi og sov sammen. Jeg falde i søven i hans arme.      

•*SLUT*•

det var nummer 3
læg en komantar:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justin bieber historie 3
Kommentér på:
Justin bieber historie 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce