En dejlig dag at ha' hest :-) {{forumTopicSubject}}
Altså, hvor har det været dejligt at være hesteejer i dag
Er sååå stolt at min lille pruhest, Camino - og det skyldes såmænd bare at vi har været på en dejlig skovtur, og for første gang har vi galoperet (faktisk 2 gange) og den lille dreng galoperede stille og roligt, som om det var den naturligste ting i verden (så kan man godt se igennem fingre med at han snød sig til et par smagsprøver af græs, grene, blade og Jacks haser ) Til dem der ikke ved det, er Camino bare 4 år, og jeg har med tidligere heste haft dårlige oplevelser med skovture, så det at kunne galopere afslappet på min unghest i dag er en KÆMPE succes for mig.
Efter sådan en succesdag kan verden bare komme an.
Måske ikke så relevant et indlæg, men vil gerne dele det med andre hestemennesker - min kæreste synes det er fint, meeen tror måske man skal være lidt mere hestemenneske end han er, for at forstå hvor stort det er
aug 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 19
jun 2006
Følger: 250 Følgere: 231 Heste: 8 Emner: 162 Svar: 2.258
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 59 Svar: 120
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 145 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Tillykke med det! Jeg er så stolt af Jer! Super super super!
aug 2008
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 1.158
Hvor er det dejligt at høre! Det er bare den fedeste fornemmelse, når alt ens træning giver pote!!!!
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 22
Glemte faktisk en vigtig detalje: en KÆMPE tak til Mette og Jack, som har været og er en fantastisk støtte for Camino og mig, når vi er ude og møde verden - de er den direkte årsag til at episoden i dette indlæg overhovedet har fundet sted, og at det har været så vellykket! Tak for det, Mette, jeg håber vi kan gentage successen en anden gang
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 40
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
En dejlig dag at ha' hest :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside