{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

En dejlig dag {{forumTopicSubject}}

Kender du det, når du bare har haft en dejlig dag med hesten?

Jeg har ikke været ude ved Maja i 2-3 uger pga. tidsmangel blandet med dårligt vejr men kom endelig der ud idag og havde heeeeele dagen..

Damen blev sadelet op og afsted på tur, hun slaskede der ud af de første 2-3 km i hendes normale " menerduvirkeligdether?" tempo. Så kom vi ud til motorvejen og damen begyndte at vågne op, under motorvejen og ud til hovedvejen.
PLING så var damen frisk og skridtede for fuld styrke og fik pludseligt rygsving som normalt ikke ses.
Damen gik frisk fremmad og var meget ligeglade med bilerne der kørte forbi med 80-100km i timen 1-2 meter fra hende.
Selvom hun ingen kondi har gik hun frisk fremmad hele turen, travede og gallopere max 1 km i alt - 10km blev det til, som nok tog 2 timer eller noget, har ingen tidsfornemmesle smiley

Havde jeg redet op på banen havde jeg slet ikke fået en energisk dame, men en dame der skulle drives frem for hvert skridt. Selvom hun ikke har været på banen i... flere måneder.
Hun ved ski hvad hun vil smiley

Ih hvor damen bliver savnet, at sidde på en så rolig hest der er fuldstændig ligeglad med alt omkring sig. Håber jeg kan finde en som hende igen.

Hvad med jeres dag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig dag
  • #1   10. jul 2011 Lyder dejligt !

Jeg ville så gerne have været ude ved min, men er "desværre" på weekend hos svigerforældrene, så hesten får også fri weekend. Ville dog gerne have set og hygget lidt sammen med den smiley

• #2   10. jul 2011 Ja jeg har også haft en god time ude ved min nye plag smiley
    Fik ham hjem fredag aften og han bliver sødere for hvergang. Han var lidt urolig i stalden igår men idag var der ingenting han var helt sød og rolig og jeg kan få lov til at røre mere ved ham på folden for hverdag, og han er sød laver ingen numre eller ballade, følger bare med smiley
    Så jeg er virkelig positivt overrasket over ham, og synes virkelig han tager det hele flot når han kun er 14 måneder, og ikke var i hænder da han var helt lille men først kom i hænder da han blev lidt ældre, og nu er han blevet flyttet fra det sted hvor han er født og der er jo sket en kæmpe omvæltning i hans liv, men han tager bare det hele cool.

Men tror det ligger til racen smiley
    Så jeg har også nogle gode dage og glæder mig til i morgen aften når jeg igen tager ud til ham smiley

• #3   10. jul 2011 Ahhh vi havde også en dejlig tur. vi var 6 heste afsted fra Sdr. Højrup/Pederstrup ud til tarup Davinde for at ride rundt på ridestuerne der ude. Det avr super godt undtaget alle de der flyvene små vampyr der var rimelig mange af.

Men Röskva var frisk på trav og galop. Men hun gad ikke tölte smiley

Men all in all en super lang tur smiley

Kommentér på:
En dejlig dag

Annonce