{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

ADMIN! LÆS! {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Nu er jeg godt nok sur på jer derude??
dem som har gået og svinet mig til, eller har skrevet noget grimt om mig, til ADMIN af gruppen!

Synes godt nok det er respektløs gjort!
jeg er faktisk den eneste hjælpeadmin, har <b>SELV</b> fået over halvdelene er medlemmerne med, og har lavet gruppen med admin!
- men da jeg er mere aktiv end admin, angående regler, så giver i skylden ud på mig? fordi jeg tit blander mig i forummet herinde?

<b>DET ER DER EN GRUND TIL!</b>
kan sige derude, over 30% af medlemmerne, kan simpelthen ikke holde til reglerne!
og hvem er det som <b>KONTAKTER</b> jer?
det er MIG!
og nu klager i til Admin om mig? og vil have mig ud?

Hvis man ikke kan holde til reglerne, hvorfor i alverden så være med? jeg gider ingen slåskampe, men synes det er langt ude! synes VIRKELIG at den er gået over gevind!

det er mig der holder øje med den 24/7, har lavet mange fototimer, som mange andre self, og konkurrencer.
OG har været med til reglerne, for ellers bliver denne gruppe ØDELAGT! som mange er ved allerede??

Jeg påskylder ikke jer der ikke har gjort noget, men håber i forstår dette. For får snakkede jeg godt med admin, en af mine gode veninder, og ja... nu har nogle her fra gruppen ØDELAGT det!

så meget tid... tror nok i fleste har set mig i ting herinde..
dette kan virkelig gøre mig sur..
Da jeg blev hjælpe admin i en anden gruppe, blev hende ADMIN herfra sur, da hun troede jeg ville miste denne, for hun kan ikke SELV klare gruppen, og jeg kan virkelig sorge for, at i er på plads, meeeeeeeeeeeeeeeen

nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg gør.
<b>Skammer mig over de folk, som har skrevet om mig, det er simpelthen langt ude! jeg kommer og følger reglen, og så er man en dum skid?</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADMIN! LÆS!
Kommentér på:
ADMIN! LÆS!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce