{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Objektiv til canon :) {{forumTopicSubject}}

Heeej :b
Jeg står her og er nu lidt eller bare rigtig tidligt på den xD For jeg vil næste år til min komfirmation købe eller ønske mig et nyt objektiv. jeg har kigget på et. men der står intet om hvordan billederne er eller hvad det er bedst til. derfor vil jeg høre jer om hvad i syntes og ved om det smiley

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Objektiv til canon :)
  • #1   14. jul 2011 Hej, jeg har selv dette objektiv og det er et af de bedste stykker glas jeg har smiley Det leverer knitvskarpe billeder og har sit sweet-spot omkring blænde f/4. dvs. den tegner skarpest ved blænde f/4 men er også fantastisk ved blænde f/2.8. Image-stabilisatoren kan i dette objektiv efter min mening ikke undværres, mest fordi du har muligheden for at smide en canon extender x2 på og så fotografere håndholdt ved 400mm f/5.6 uden problemer. Du bør dog overveje hvad dit behov er når du ønsker dig et objektiv som dette. Objektivet vejer nemlig ca. 1,3 kg hvilket gør det til noget af en klods at have monteret på sit kamera, det gør også at når du bærer kameraet rundt så skal du bære i objektivet for ikke at knække det af og ødeligge det hele. Men hvis du er entusiast så er det er rigtig godt glas til ingen penge lige for tiden, men vil du endnu mere med dit foto så skulle ogverveje opgraderingen af dette objektiv, det koser dog en del mere: Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM II. Dette objektiv er mere fremtidssikret, men koster også en del mere, men bare husk at billedkvaliteten er meget mere op til objektivet end det er til kameraet. Kig evt. på denne side, og klik på det objektiv som intereserer dig for at få en vurderen af det: http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-Zoom-Lens-Reviews.aspx

vh Lisa

Kommentér på:
Objektiv til canon :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce