{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Blevet kontaktet af en talentspejder fra England! {{forumTopicSubject}}

Jeg er en på en meget fin model side, og er blevet kontaktet af en talent spejder fra England. Han spørger efter flere billeder af mig.

Sådan lyder dette (hans "profil" tekst):

FM Scandinavia blev etableret i 2010. FM England repræsenterer et stort antal moderne modeller og tal for det meste internet-kunder i billede og film.

I en pågående, sprudlende og stærkt konkurrencepræget miljø, tilbyder FM effektivitet og professionalisme med et strejf af høflighed, hvor vi koncentrerer os at finde den rigtige model til det rigtige job.

I Danmark og Sverige vi begynde at arbejde med amatører og vælge dem hovedsageligt af udseende, alder, udtryk og tidligere kontakter til modeller & fotographers. Vores opgave er at finde de rigtige modeller til internet-modelshoots primært til europian net-kunder i Belgien, Spanien og Holland.

Her er et par vigtige ting:
At blive en succesfuld model er ikke nemt, men det er meget spændende og kunne være en stor mulighed for den rette person. En professionel
fashion model skal være hårdt arbejde og fast besluttet på, med en fuctional livsstil og et positivt livssyn.

(Sat ind i google oversæt, derfor lidt kludret oversætning)

Synes i ikke dette lyder som noget at stole på, da jeg selvfølgelig har tænkt mig at sende ham billeder (-:

- LOF.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blevet kontaktet af en talentspejder fra England!
Kommentér på:
Blevet kontaktet af en talentspejder fra England!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce