{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

hjælp min hest er ustyrlig. {{forumTopicSubject}}

Heej alle.

Jeg er jo ejer a min skønne trakehner. men vi har endnu fået nogle problemer. hun render i gennem hegnet og stejler når vi går. Er begyndt og bide. kan ikke holdes når vi går i tov.

Kan i ikke hjælpe mig med mine problemer og give mig råd. hvad der måske har hjulpet jer i gennem årene?

hilsen maria

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min hest er ustyrlig.
  • #1   23. jun 2011 Hm er hun sund og rask? Får hun masser af foldtid dagligt, så hun ikke har "indebrændt" energi? Jeg ville prøve at longere hende, og få hende til at lytte til dig.. Så hun lystrer dine kommandoer, i stedet for at være optaget af alt muligt andet.. Og så prøv at trække hende i ridehallen, og hvis hun ikke går pænt ved siden af dig, og stopper når du stopper op, så skal du bakke hende et par skridt.. HVER GANG hun ikke lytter til dig.. Ved ikke om mine råd kan hjælpe dig, men håber I får tillid til hinanden:-)
    Mvh Karina

• #2   23. jun 2011 taak for det. ja hun står ude fra 7 om morgen til 9 om aften såå fold tid har hun nok a. ja hun er helt sund og rask hun er blevet undersøgt a dyrlægen og der er ikke noget i vejen. men joo tak det vil jeg prøve.

• #3   23. jun 2011 jeg har også haft mange problemer med min i den samme slaks.. og det var fordi hun ville bestemme også fik jeg sådan en montirobots grime og efter jeg havde trænet og trænet i den hjalp det på hende..

• #4   23. jun 2011 okay super. mange taak

Kommentér på:
hjælp min hest er ustyrlig.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce