{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Nybegynder {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg har tænkt os at melde os til Guldborgsundridtet den 27 august til Klasse 5. LC 15.5 km clearround enkeltstart Ideal hastighed 10 km/t – max 12/t - min/7

Spørgsmål
1. Mener jeg har læst at man må man starte som hold, altså min veninde og jeg rider sammen, selvom det er enkelstart?
2. har jeg forstået det rigtigt at klassen "bare" skal gennemføret mellem de 2 tider der er anført?
3. Får man et kort over ruten eller hvordan fungerer det?
4. er der lagt vandposter ind på ruterne, eller skal man selv sørge for det?

Ellers nogle gode råd?

Kh. Stine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder
  • #1   21. jun 2011 1. Mener jeg har læst at man må man starte som hold, altså min veninde og jeg rider sammen, selvom det er enkelstart?
    Hvis i skriver på tilmeldelserne at i ønsker at starte sammen, rider i sammen. så det meget nemt ;o)

2. har jeg forstået det rigtigt at klassen "bare" skal gennemføret mellem de 2 tider der er anført?
    Jaaa det helt rigtigt... Også skal hestene os lige tjekkes af dyrelæge efter endt ridt.

3. Får man et kort over ruten eller hvordan fungerer det?
    Har jeg ik haft fået, men man kan printe dem ud. Men ellers er ruten markeret med bånd. så man ved hvilken rute man skal holde sig til !!

4. er der lagt vandposter ind på ruterne, eller skal man selv sørge for det?
    Det er der nogle gange. Men når i ikke skal ride længere er der ingen grund til at anbringe dem selv, men sørg for at tilbyde dem en masse vand inden og især efter turen.

Håber det hjalp lidt. Men ellers ringer du bare

Knus Majken

• #2   21. jun 2011 Sikke en god tråd... Jeg kunne bruge en masse af dine svar Maiken..

Jeg starter selv - som totalt nybegynder - i Hedeland d. 10. september...

• #3   21. jun 2011 Stald W

Så ses vi nok der...

• #4   21. jun 2011 Jamen det vil jeg glæde mig meget til... smiley

Jeg skal starte på min helt nye hest, som kun er redet lidt pga. hun har gået som følhoppe... Vi starter også den lette på 15 km... smiley

Jeg få min hoppe d. 1. juli... og glæder mig utrolig meget... smiley

• #5   21. jun 2011 Aha.. på den måde.. Det bliver spændende.. smiley

Jeg har aldrig redet i Hedeland, for dengang jeg stod opstaldet i nærheden havde jeg kun en utilredet unghest.. smiley

Blondie er redet 55 gange de sidste 3 år.. så jeg skal lægge en del kondi i hende... men vi begynder uden sadel og med skridt arbejde.. og derefter tar vi ude på skridtture... og når vi rigtigt er kommet igang traver vi nogle ture.. men igen.. Vi tar det i Blondies tempo... smiley

Jeg er sikker på, at en af mine veninde skal med.. men ved ikke om jeg kender flere der skal starte..

• #6   22. jun 2011 Don og Line Zederkof : Du må godt stoppe hesten op på et ridt for at give den vand, ........men som Majken skriver er det oftes ikke nødvendig på de korte ruter.

* Stine Lucia - Duchess & La Vita til salg * : Kom til info møde, som holdes enten dagen før eller inden ridtet, så du får de sidste opdateringer med.
    Mange steder kan man købe et kort over ruten.
    Kik på distanceforeningens hjemmeside, www.distanceridning.dk der kan du finde svar på næsten alt.

• #7   22. jul 2011 Her er endnu en begynder som suger til sig. Gode råd og gode svar smiley

Kommentér på:
Nybegynder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce