{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

OLDENBORG HINGST!! HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!!
JEg har en sort oldenborg hoppe jeg meget gerne vil have føl på, meeen jeg mangler bare lige at finde den helt rigtige hingst til hende.. OG det er der jeg godt kunne tænke mig noget hjælp fra jer (:
Mine krav er at den skal være SORT (: og så at den skal kunne springe... og det ville nu heller ikke gøre noget den også kan gå noget dressur(:
Jeg har haft noget kig på Eminenz, da nogle har sagt den også er god til spring, men jeg kan bare ikke selv finde noget info om at den skulle kunne springe?
Please hjælp (:
Vh. Marlene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OLDENBORG HINGST!! HJÆLP!!
  • #1   2. jun 2011 Jeg ved ikke om Eminenz kan springe. Men der er Gaugain af Bækkeskov, han springer godt, han er jo så desværre bare brun og ikke sort. Men jeg synes bestemt han er lækker.
    Og ellers er der Favorit Ask - (link fjernet)
    der står han er kåret i Oldenborg. synes selv han ser spændene ud smiley

• #2   2. jun 2011 Har selv overvejet Eminenz til min hoppe, for gavn er virkelig super fin:) ang spring vil jeg dog foreslå dig at ringe til Irene og Niels, da de jo selvsagt er dem der bedst kan svare dig;) og de er super søde og giver rigtig gode råd.. og har mange forskellige hingste;)

• #3   2. jun 2011 Jeg vil også mene Eminenz er et godt valg. Nogen mener den ikke gik særligt godt til hingstekåring - men jeg ved ikke hvor de har kigget hen da. For den gik da super godt og den har stadig en stor uudnyttet kapacitet, så den tror jeg vi kommer til at se en hel del til.

Kommentér på:
OLDENBORG HINGST!! HJÆLP!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce