{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Hvor meget græs til pony? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, håber i kan vejlede mig lidt her smiley !

Jeg har en dejlig pony på 125cm - han går sammen med min hoppe på 160 og hendes 2 måneder gamle føl. Vi har lige fået hegnet en lidt større fold med græs ind til dem og jeg er så småt begyndt at få dem indgræsset - i dag står de derude i i alt en time og de vil selvfølgelig ligeså stille komme op på flere og flere timer...

Tanken var, at jeg ville have dem ude fra jeg står op om morgenen til jeg går i seng om aftenen - så de om natten kom ind på deres nuværende fold, hvor der er lidt græs de kan pille i og wrap for resten af pengene.

Men, men, men.. kan han tåle at stå så længe på græs? Han er som sagt 125cm høj - kraftig af bygning. Han har hos tidligere ejer aldrig været forfangen (hun har haft ham i 4 år mener jeg) - græsset er højt, så det er jo ikke det farligste græs han kan komme på og temperatursvingningerne er heller ikke så voldsomme længere - problemet ligger nok også i, at han for 3 uger siden fik konstateret spat, så jeg kan jo ikke motionere ham og på den måde holde forfangenhed og overvægt lidt på afstand.

Hvor mange timer vil i mene jeg kan smide ham på græs om dagen? - Jeg vil selvfølgelig holde rigtig godt øje med ham og begynder han at tage på eller vise de mindste tegn på forfangenhed vil græstiden blive nedsat væsentligt smiley

På forhånd tak
Knus F&F

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget græs til pony?
Kommentér på:
Hvor meget græs til pony?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce