Vi med føl & plage.

Vi med føl & plage.

Medlemmer: 1.865
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spring på unghest
  • #4   25. maj 2011 min er 4 og lige tilredet, hvilket betyder vi ik springer endnu smiley

• #5   25. maj 2011 Tak for gode svar !
    Jeg er igang med tilridning på min 3 års, jeg lystspringer ham tit som han klare stjerne godt og elsker det.
    Vi går/løber tit ture i skoven hvor han tager alle udfordringer med stor lyst, så tænkte jeg nu hvor jeg så småt er begyndt at skridte/små travture i skoven, om jeg så kan springe over de små ting der nu er?
    Så som et lille væltede træ, små vandløb osv?

• #6   25. maj 2011 De belaster deres sener rigtig meget ved spring, så jeg vil nok vente til den er 4-5 år smiley de vokser meget endnu indtil de er 5-7 år:)

• #9   25. maj 2011 Har også hørt det er bedst når de er 4

• #10   25. maj 2011 Ikke rigtige spring før de er 4.. Springning belaster senerne - især i forbene hvor hesten jo lander både med hele sin egen+rytters vægt.. pas på med at pres din unghest for meget.. undersøgelser viser at jo senere du ligger pres på din unghest, jo ældre bliver den.. springning vil nok ikke skade den lige nu, men vil højst sandsynligt når den bliver ældre.. Er det en hest du har tænkt dig at beholde, vil du så ik ærgre dig om ti år, hvis du finder ud af din hest har en lidelse, fordi du ikke kunne vente et år? Det ville jeg smiley Selvfølgelig kan du sagtens tage de små grøne og bække i skoven ( det er jo ikke mere end hesten kunne finde på at joppe over på en fold..)

Line N- Så fordi der er konkurrencer i det, mener du ikke det er skadeligt? En galophest bliver redet til før den er 2! Det resulterer i at den kan gå på pension når den er 6...

• #11   26. maj 2011 Enig med Pernille F.

• #13   26. maj 2011 Line n.. det har jeg bestemt heller ikke sagt.. og som skrevet sker der ikke noget ved at springe en smule.. hvilket jeg også har skrevet éen.gang..

• #14   26. maj 2011 Tak alle, klogere er jeg i hvert fald blevet smiley

Kommentér på:
Spring på unghest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce