{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spring på unghest
  • #1   25. maj 2011 jeg vil sige det afhænger meget af hesten/racen. og hvor tit du har i planerne at springe. er det kun en gang iemmel og kun 1-2 små spring, så kan du godt når de er tilredet. men vil du mere, så skal den som absolut minimum være 4år. (helst 5) vil jeg mene, for ikke at ødelægge hesten på sigt.

• #2   25. maj 2011 hold da op som jeg staver godt i dag.. der skulle stå engang imellem. ;o)

• #3   25. maj 2011 Vil mene 4 år er en fin alder. Det er også der man kan begynde at ride små klasser på dem til stævner:)

• #4   25. maj 2011 Tak for gode svar !
    Jeg er igang med tilridning på min 3 års, jeg lystspringer ham tit som han klare stjerne godt og elsker det.
    Vi går/løber tit ture i skoven hvor han tager alle udfordringer med stor lyst, så tænkte jeg nu hvor jeg så småt er begyndt at skridte/små travture i skoven, om jeg så kan springe over de små ting der nu er?
    Så som et lille væltede træ, små vandløb osv?

• #5   25. maj 2011 Den må starte fra maj det år den fylder 4 og man må jo også starte championat i spring som 4 års..
    Jeg er dog ikke begyndte at springe på min 4 års endnu, men venter til senere i år eller næste år smiley

• #7   25. maj 2011 Tak det tager jeg som at der ikke sker noget ved jeg tager nolge små spring i skolen på min 3 års? smiley

Kommentér på:
Spring på unghest

Annonce