Klassisk ridekunst

Klassisk ridekunst

Medlemmer: 376
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kursus / ridelejr Kursus / ridelejr

Hej HG.
Jeg er rimelig ny i det her, har været igang med den akedemiske/klassiske ridekust i snart 2 måneder. Synes det er virkelig spændene.

Nu står jeg i den situation at den ridelejr jeg har meldt mig på risikere at blive aflyst pga. manglende deltager. Så er på udkig efter en ridelejr, eller et længere kursus der er til at betale og er i jylland eller fyn. - Har ikke rigtig selv kunne finde nogle.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kursus / ridelejr
  • #1   12. maj 2011 Altså ved ikke rigtigt hvor der ligger nogen på fyn og jylland men kan anbefalde paradisgården, der skal jeg selv op. og ryttergaardens horsemanshipcenter, der har jeg gået op også er der enggaarden oppe ved hillerød. alt ligger godt nok på sjælland, men jeg ville mene at det var turen værd.

• #2   12. maj 2011 Har kigget paradis gården, men det vil komme til at koste omkring 5 tusinde. Og en fra min klasse hjælper nogle gange på deres lejre, og hun synes ikke man får nok for pengene på paradisgården, så jeg føler ikke for at rejse helt til sjælland

• #3   12. maj 2011 Er det på grund af transport her op? eller hvordan?

Altså hvilken ridelejre har hun deltaget i? Og hvad forventer du at få ud af kursuset??

• #5   26. maj 2011 Mht. ikke at få nok for pengene på Paradisgaarden, vil jeg skyde på, din veninde har været på en horsemanship ridelejr. Problemet der er at alle er på meget forskellige niveauer, og det kan være svært at have en effektiv ridelejrer, når nogle er begyndere mens andre har været i gang i flere år.

Jeg har kun oplevet én akademisk ridelejr på paradisgaarden, og der virkede alle meget tilfredse. Jeg foretrækker selv at få ene undervisning, men det er en anden sag.

Ellers kender jeg ikke andre steder, jeg ved med sikkerhed er gode, hvis du leder efter en akademisk ridelejr.

Kan jeg spørge hvad din veninde hedder? Der er en ret stor chance for, jeg har mødt hende, siden jeg er deroppe hver sommer smiley

• #6   26. maj 2011 Min veninde er også der oppe hver sommer, og har været det i mange år. Hun hedder Asta?

• #7   27. maj 2011 Aw, Asta er sød smiley

• #8   27. maj 2011 haha.. Hun er herlig.. Men det er også mere det at det er så eksemt dyrt at rejse med trailer til sjælland.

• #9   27. maj 2011 Ja self., men hvis det skal være i Jylland, så kan jeg ikke hjælpe dig smiley Jeg bor selv på Sjælland, så jeg kender slet ikke stederne i Jylland.

• #10   29. maj 2011 (link fjernet)
    her er en spændende ridelejr med fokus på centreret ridning... ved ikke om det kan bruges?

• #11   29. maj 2011 (link fjernet)
    der er også denne, men jeg kender intet til hende, så ved ikke hvordan hun er... Stine Joy fra det andet link kan varmt anbefales..men det er jo ikke fokuseret på akademisk, mere på centreret ridning....

• #12   30. maj 2011 Jeg skal med på Katjas /zentauers sommercamp. smiley Hun er min egen træner, så det...

• #13   1. jun 2011 Hej,
    Jeg har gået på Enggården Skolen for Akademisk Ridekunst, der holdes der en ridelejer uge 26-27 i år. Det koster 3400,- ca. og der rides 2 gange om dagen spises lækker mad, der bliver opvisning for forældrene, striglekoncurrence, spring og skovtur. ellers trænes der akademisk ridekunst på udendørs banen. så er der slikbod, lege og kendskab til en masse søde heste glade piger smiley

• #14   1. jun 2011 Olivia Gry.

Er det ikke på sjælland?

• #15   1. jun 2011 jo desværre men det er bare den eneste akademiske skole med ridelejer jeg kender smiley

Kommentér på:
Kursus / ridelejr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce