{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjææææææælp!!
  • #1   10. maj 2011 en del af de ældre hopper , går jo som avl og derfor bliver mange af dem ikke redet.
    Har dog selv en hoppe der går LA2 og en vallak der går LA6, hoppen er 9 og vallaken er 8 år.


  • #2   10. maj 2011 Linda T; Til salg?

  • #3   10. maj 2011 den ene først om 4 mrd, skal til kåring først, men der er en der har førsteret på ham.

    Men kender en der har en til salg der går LA 2, hvis du skulle være interesseret i det, så skriv en pb og jeg kan så sende dig vidre.


  • #4   10. maj 2011 Hej Lene

    Jeg kunne måske hjælpe. Jeg har en super sød 6 års hoppe. Hun har dog kun gået LC-klasser, men det skyldes mine evner eller mangel på samme smiley Med den rigtge rytter kan hun nemt bleve klar til LB og LA inden 2012. Kan se i din salgsannonce, at du har behov for en hest, der ikke kræver at blive redet hver dag. Sidste år red jeg hende regelmæssigt, men selvom hun stod stille i to uger, kunne jeg nemt sætte mig op og få en god ridetur.

    Hun går med føl nu, så hun kommer først til salg i september. Men hvis du har lyst er du velkommen til at komme og se hende. Der er lidt billeder på hendes profil, det er Rieckja. Men den er ikke blevet opdateret i 2010. Hun kommer udelukkende til salg, fordi jeg selv skal være mor om et par måneder og det er vist lidt for optimistisk at tro, at jeg når at ride to heste og hun elsker at blive brugt, så jeg vil ikke kunne holde ud til at se hende gå rundt på marken og sukke efter en ridetur.

    Tror godt hun kunne være noget for dig.


  • #5   11. maj 2011 Nicoline: hun lyder da rigtig fin smiley tager et kig på din profil og sender en pb smiley

Kommentér på:
Hjææææææælp!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce