{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Lave med et føl?! - Hmm... {{forumTopicSubject}}

Ja, det volder mig store problemer. (: Vil jo rigtig gerne lave noget med mit føl, Tino...
Han kan stå på striglepladsen, også alene, få løftet hove, trækkes med, og ved daglig håndtering, træner jeg føring i trav.
Ellers går jeg ture med ham, vænner ham til diverse ting, og indlære nogle simple tricks.

Hvad kan man ellers foretage sig? - Longering og løsspringning, er alt for tidligt jo, men havde tænkt lidt på noget agility, men er det for meget at forlange af et føl, hvis man starter stille og roligt ud, med opgaver der er enkle og nemme at forstå.

Masser af idéer er velkommen. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lave med et føl?! - Hmm...
  • #1   4. maj 2011 Det er så noget jeg også bruger meget tid på, det er nærmest en selvfølgelig at rende rundt og se dum ud med mit føl og min 3 årige hingst. (:

• #2   4. maj 2011 jeg kan ikke lege med mit føl på folden for hun bliver helt vild og hopper op ad mig som om jeg var en anden hest, så bliver det altså for farligt smiley

• #3   4. maj 2011 bak, flyt skulder, flyt bagpart, stop - og stå 10-20 sekunder..

Få tæppe på ryggen, vænnes til pisken (klø med den, rør bagparten).

Da min var 1½ år, fik hun bandager og gamascher på, dog fordi hun skulle flyttes, og derfor vænnes til dem.

Osv..

• #4   4. maj 2011 jeg leger med min plag jeg har en pose og så en snor i og så bare løbe afted det syntes hun er sjovt( min) eller en flaske med noget foder i så det rasler og så en snor så kan du også lege. jeg har en stor bold som jeg engang imellem spiller med så skyder hun den væk og så løber hun efter den osv. osv. smiley masser aflege det elsker de smiley håber det var hjælp smiley

Kommentér på:
Lave med et føl?! - Hmm...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce