{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

sååå sååå trist =/ {{forumTopicSubject}}

Mit elskede kamera er mere eller mindre dødsdømt =/
Den har de sidste par gange kommet op med en fejl 99 - og idag tog jeg så ned i Click, og fik dem til at kigge på det. Og det blev først lige renset, men fejlen viste sig stadig, og vi troede fejlen lå ved objektivet(mit 55-250mm), men da vi prøvede at sætte mit andet objektiv på, spassede fokusen fuldstændig ud, og den kørte bare frem og tilbage - så vi jo måtte konstatere at det faktisk var kameraet den er gal med smiley

Han ville dog ringe til dem der står for reperationer imorgen, og høre hvad de ville mene det ville koste at lave, men jeg kunne snildt regne med 1500-3000 kr =/
Ellers alternativt, kunne jeg sende det ind til dem, og de ville se på det, og komme med en pris, men uanset hvad, ville det koste mig 500 kr.

Snakkede med dem om at købe et nyt, og ville gerne have 60D, istedet for mit nuværende 40D, men kunne ikke blive godkendt til at låne penge, da jeg ikke er medlem af en A-kasse og lige er flyttet =/
Så nu er jeg virkelig i syv sind, over hvad jeg skal gøre. For ville allerhelst have et nyt kamera hus, og har lige siden i eftermiddag, tænkt over hvad jeg kunne sælge, for at kunne få råd til et nyt kamerahus, hvilket koster, hvis jeg vil have 60D, ca 8500 kr.

Kamera-verdnen, er ikke en billig en =(=(=(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sååå sååå trist =/
Kommentér på:
sååå sååå trist =/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce