Arh... :S *Mobil stjålet! {{forumTopicSubject}}
JA! Arh... I dag da jeg skulle ud til Tv2 fyn (Praktik)
Havde jeg så min pung med (Åleskinds pun på størrelse med en hånd ca.) Og da jeg så havde haft den op, for at betale, lage jeg den nede ved mit lår! Og da jeg så gik ud glemte jeg den /:
Jeg skyndte mig så hen til Tv2 og fik reseptionisten (Staves :S) Til at ringe til svenborg station, da bussen skulle der ned(:
Svenborg Station, får så fat i buschefføren og hun leder så hele bussen igennem og spørg pagerene(Staves :S) Om de havde set en guld pung, men det var der ingen der havde! :S
Så på Tv2 (Fyn) Prøvede jeg så at få fat i min mor/far, men ingen svarede! Så ringer jeg så op på min egen mobil, som gik <b>direkte</b> på mobilsvare (den var fyldt opladet & var på lydløs)
<i> I min pung lå: Min Mobil (Helt ny W660i walkman), Mit Visa kort, Min sygesikringsbevis, 150 kr gavekort, 40 i kontanter ca. , 3 helt nye tyggumipakker (Heeh), en ny neglelak & en masse boner! </i>
Nu har mine forældre kontaktet politiet & forsikringen så håber bare at jeg får penge! Men det er bare trist det med min mobil, for mangler jo alle mine kontakter/Telefonbog, alt mit musik, mine billeder ovs.
Sååå.... :S
maj 2007
Følger: 75 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 128 Svar: 1.051
sep 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 162 Svar: 1.915
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.408
Arh... :S *Mobil stjålet!