{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ifoling???
  • #1   26. apr 2011 heejsa molle vil du ifole hende? du finder først den hingst du vil ha på hende..så finder du ud af om hun ska hen og stå der hvor han er eller om hun bare ska insimineres af din dyrlæge hvis dette ka lade sig gøre..vi sendte imke afsted da hun kom i brunst men mange sender ders hoppe afsted og så står den der indtil den er i brunst og så hjem nogen lader den stå indtil de ved om den er ifolet.
    vi fik scannet imke og hun var så i fol efter 2 forsøg;O)

• #2   26. apr 2011 Jeg vil gerne ifole hende på et tidspunkt, men nok ikke nu. smiley Og vil først vide en masse om det.
    Jeg har tænkt på Mosegårdens Kejser, da det gerne må være en hingst med noget størrelse. Men man skal jo også kigge på stammen. Kan jo ikke nytte noget med "indavl". Men det var nu også mest alt det praktiske jeg ville vide noget om....

• #3   26. apr 2011 ja han er også super flot, men kig hans fol og så se om du ka li dem..jeg synes nemlig han har lavet flere der har enten for små hoveder eller svanehals...der er jo masser af smukke hingste men det er bare tit man ska se hvordan føllene blir..jeg er også på udkig..har luret på hudini men han har ik lavet føl endnu, så er spændt på hvordan de blir eller trollfin;O)

Kommentér på:
Ifoling???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce