{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

fødselsdag - HJÆLP!!!! {{forumTopicSubject}}

Min skønne Lana har fødselsdag og bliver 3 år smiley
Jeg skal ud og købe gave til hende idag smiley Har i nogle gode forslag til gave? smiley

Hun skal også have en kage med 3 små flag/gulerødder i. Men har ingen hestekageopskrift. Og kan ikk lige finde en god en på google smiley Nogle som har bagt kage til hesten før, og som har opskriften liggende? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødselsdag - HJÆLP!!!!
  • #1   23. apr 2011 Jeg kigger lige med, Merlin bliver 9 her i Maj.

Før har jeg bare givet ham de ting jeg nu manglede, og godbidder, i år får han så 5 kg. godbidder smiley Til jul fik han nye western tøjler + western martingal + godbidder.

Når jeg har lavet kage til ham, har det bare været i en skål, og lag med rugbrød, og fyld med æbler, gulerødder, og banan smiley

• #2   23. apr 2011 Jeg gjorde det da Pleasure havde fødselsdag lavede jeg en kage, Opskriften er:
    Et helt pakke rugbrød ( i skiver ( som bund );)
    En hel pose æbler;)
    en hel pose gullerrødder:)
    10 sukkerknalder ( som pynt)
    10 hestebolcher (sompynt)
    så gør i det i lægger 6 skiver rugbrød i en ovnplade eller et eller andet og oven på de 6 stykker rugbrød lægger ¨river i æbler ud og lægger et lag revet æbler og oven på derevet æblerne lægger i et lag revet gullerødden;) også et lag rugbrød som består af 6 skiver der lægger i igen et lag revet æbler også oven på det et lag revet gullerødde;) også det sidste l<ag rugbrød altså 6 skiver også igen et lag revet gullerødder og oven på det et lag revet æbler;) også når der er 3 lag, lægger man ca 10 sukkerknalder ud og 10 hestebolcher ( som pynt) også stiller man 2 gulledrødder op som lys hehe;)<3!
    hilsen louise;)

• #3   23. apr 2011 jo og evt lidt toats brød tuil at drysse ud over;)<3

• #4   23. apr 2011 et billede:
    (link fjernet)

Kommentér på:
fødselsdag - HJÆLP!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce