{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Fødselsdag HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Min skønne Lana har fødselsdag og bliver 3 år smiley
Jeg skal ud og købe gave til hende idag smiley Har i nogle gode forslag til gave? smiley

Hun skal også have en kage med 3 små flag/gulerødder i. Men har ingen hestekageopskrift. Og kan ikk lige finde en god en på google smiley Nogle som har bagt kage til hesten før, og som har opskriften liggende? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdag HJÆLP!
  • #1   23. apr 2011 Hvad? HUn er en unghest, og dette er en gruppe for ungheste?

• #2   23. apr 2011 De bliver ikke ligefrem bagt, men har to:

Du skal bruge:
    5 skiver rugbrød
    Havregryn efter eget behov
    3 æbler
    2 store gulerødder
    Evt. sukkerknalder (til pynt)

Sådan gør du:
    Riv gulerødderne og læg dem mellem rugbrødsskiverne. Dæk brødet med havregryn i et pænt lag. Pynt med æbler skåret i skiver eller både, og sukkerknalder.

og en anden.....

Det skal du bruge:
    Et helt rugbrød
    2 kg gulerødder
    1 æble

Sådan gør du:
    Del rugbrødet på langs i 3 dele, så det bliver til 3 lagkadebunde. Riv gulerødderne (undtagen 2-4 gulerødder til pynt på toppen af lagkagen) og læg herefter den ene rugbrødsbund på et fad. Læg et lag revne gulerødder ovenpå. Læg så den anden rugbrødsbund ovenpå og så endnu et lag revne gulerødder. Læg så den sidste rugbrødsbund på som top og slut af med at sætte hele gulerødder på toppen som "lys". Resten af de revne gulerødder lægges ved siden af lagkagen som pynt sammen med æblet, som du skærer i både.

Håber du kunne bruge det smiley

• #3   23. apr 2011 tusind tak ! smiley vil jeg rpøve smiley

• #4   23. apr 2011 hehe det er okay smiley tænkte lige sådan... ej man må vel godt skrive om sin unghest i en ungheste gruppe ? smiley

Kommentér på:
Fødselsdag HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce