{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

skal starte helt forfra :( {{forumTopicSubject}}

Til at starte med vil jeg lige sige, at den pony jeg passer er meget fremadgående og ikke altid lige til at stoppe i hverken dressur eller spring.

Vi har fokuseret rigtig meget på spring her det sidste stykke tid, da jeg kun vil starte spring til stævnerne. Men vi begyndte så at få lidt problemer i dressuren, hun blev sværere at holde, og hun ville ikke rigtig gå til bidet ordenligt. Så min underviser sagde, at vi måtte hellere tage en dressurtime... Da vi begyndte, kunne jeg slet ikke få hende til at gå til bidet, og hun plejer ellers at ligge sig rimelig stabilt til bidet. Da vi satte i trav, kunne jeg heller ikke her få hende til at gå til bidet, hvilket heller ikke plejer at være det store problem i starten. Vi holdt en lille skridt pause og ville så begynde igen, men ligeså snart jeg samler tøjlerne op sætter hun i trav. Jeg får hende ned i en parade og skridter så frem igen. To skridt efter sætter hun i trav igen, og sådan fortsætter det de næste 10 min. indtil, hun til sidst skridter en hel omgang, og vi stopper...
Nu skal vi starte helt forfra med at lærer hende at stoppe, når vi siger stop, og opbygge rygmusklerne igen, hvilket jeg er bange for kommer til at tage lang tid smiley

Undskyld det blev lidt langt men skulle lige ud med det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal starte helt forfra :(
Kommentér på:
skal starte helt forfra :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce