{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Tjalfe&Cecillie, mod den største frygt {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Er ny i gruppen, så derfor har jeg ikke skrevet min lykkelige historie, som skete for 1½ uge siden ca smiley
Jeg har været UTROLIG bange for at jorde på tur, der er sket en masse dårlige ting i min ridetid, derfor har jeg ikke turdet..
Tjalfe er en meget "speciel" hest på tur, han kan være noget af det sødeste først, men pludselig går han helt amok, løber afsted, ingen kontrol, bukker rundt i ring og jaa. han er slet ikke til at styre..
Derfor har jeg ikke turdet komme over min frygt i hele det år jeg har kendt & redet ham s:
Men så her for nogen uger siden, efter at have redet dressur, bestemte jeg mig for, at nu skulle det være..
Så jeg red på tur sammen med ejerens datter&den hest hun red på smiley
Så kom vi til denne enorme græsmark og vi skulle til at jorde :-S Jeg var hundeangst, jeg kunne mærke mit hjerte gå helt amok, men vi sørgede for at jorde mod et "bælte" af træer, så hestene ville kunne stoppes lige meget hvad smiley
Først ville jeg bare trave den første tur, men jeg tænkte pludselig bare "WHAT THE F***" og lagde benene til Tjalfe og han satte i galop, han var noget af det sødeste, han reagede 100% på mig og lyttede KUN på mig, ikke trafikken, ikke den anden hest, KUN mig! smiley
jeg var overlykkelig, det var sådan en fantastisk følelse! smiley
Vi jordede over marken 5-6 gange og så tog vi hjem, kan kun sige, det var en af de mest specielle dage for mig i min tid med Tjalfe & i "alle" de år jeg har redet! smiley
ja.. håber ikke den blev for lang, havde bare lyst til at dele min utrolig lykkelige nyhed! smiley
- Cecillie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjalfe&Cecillie, mod den største frygt
Kommentér på:
Tjalfe&Cecillie, mod den største frygt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce