{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Når det sker på det mest uventede tidspunkt! :'D {{forumTopicSubject}}

Hejsa Groundwork folk! smiley
Jeg er så ovenudlykkelig! :'D
Tjalfe har altid været en hest som rejser sig når mennesker kommer/kigger når han ligger ned/ruller sig, så jeg havde næsten mistet alt håb om nogensinde kunne opleve at sidde ved ham/sidde på ham imens han lå ned, det var over min vildeste fantasi at det skulle ske en dag, for har arbejdet på det i 1½ år snart og han har gang på gang rejst sig inden jeg nåede til ham! smiley
Men igår da jeg skulle ud på gården kørte vi (mor og jeg) forbi folden og jeg kunne se han lå og lavede underlige ting på folden (rulle, ligge, prøve at komme op, opgive at komme op, rulle, ligge, prøve at komme op .. osv) så jeg troede der var noget galt med ham (kolik eller lign) så jeg skyndte mig bare ud af bilen og ned mod ham i den anden ende af folden! smiley Da jeg kom hen til ham lå han stadig ned og jeg kunne komme helt hen til ham og sidde ved ham ! smiley Han var helt rolig og jeg kunne bare nusse ham imens han lå ned, han var total afslappet! smiley Sådan lå vi i 2 minutter inden jeg gik hen til bilen igen ! smiley
Jeg var helt oppe og kører over den følelse jeg lige havde haft da jeg endelig kunne sidde ved ham! smiley Jeg havde ikke troet det ville ske, men det var uvirkeligt det lige var sket! smiley
Så idag skulle jeg derud med mine forældre fordi der var kommet føl ! smiley
Så ville jeg lige ud og snakke med Tjalfe på folden (hoppe + føl var indenfor i boks) da jeg kom ud sagde Jessica "Tjalfe ligger ned!" så jeg skyndte mig over til folden og ind til ham! smiley Denne gang kunne jeg sidde ved ham + PÅ ham! smiley Jeg var så stolt! smiley
Det er så stort for mig, fordi jeg ved hvor meget han skal stole på én hvis man skal komme hen til ham imens han ligger ! smiley Så det er bare en kæmpe oplevelse, som jeg ville dele med jer! smiley
Hvis i har lyst kan i evt kigge hans profil, der er der billeder fra oplevelsen! smiley
- Cecillie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det sker på det mest uventede tidspunkt! :'D
Kommentér på:
Når det sker på det mest uventede tidspunkt! :'D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce