{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Verdens bedste overraskelse !!! :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe ledt efter en nr. 2 hest.. Jeg fandt i oktober HESTEN !!! Hun mindede mig så meget om min gamle hoppe som blev aflivet, og jeg ville bare ha den (mine forælde ligeså).. Nogle problemer gjorde at det bare ikke rigtig lod sig gøre -.-'

I onsdags ringer min mor til mig for at fortælle at hun havde fundet en hest jeg kunne prøve og praktisk nok var den opstaldet hos flemming lund min træner.. Jeg gad ikke rigtigt fordi jeg havde en gammel aftale om vild druk fredag og hun ville ha at jeg skulle prøve den lørdag hehe smiley

Anyways i dag fik jeg lettet min tømmermænds røv hen til min træner og min mor viser mig ind til den hest jeg så skulle prøve.. OG SÅ VAR DET HENDE !!!! smiley I'm so fucking happy xD

Heldigvis skulle jeg ikke ride med mine tømmermænd - nu kan jeg bedre forstå at det ikke var et problem at jeg skulle prøve hest med tømmermænd haha xD

Min far har brugt hele fredag aften på at køre til Jylland og tilbage igen for at hente hende smiley

Jeg hader overraskelser - men for en gangs skyld tror jeg lige at jeg kan leve med det xD

Skulle bare lige dele min glæde - undskyld længden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens bedste overraskelse !!! :D
Kommentér på:
Verdens bedste overraskelse !!! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce