Drømmetydning!

Drømmetydning!

Medlemmer: 103
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Underlig drøm. Underlig drøm.

Hejsa HG.
Jeg håber virkelig at I kan hjælpe med min drøm, da jeg tænker over den hele tiden..

Altså natten til i går, drømmer jeg at:
Jeg ligger på tog stationen, her i Lunderskov. Jeg ligger på skinnerne og sover. mit tog kommer og jeg rejser mig, går ind i toget og ligger mig på gulvet og sover.
Der kommer så en mor og hendes dreng, og drengen peger på mig og siger: "Se mor, en sovende pige!" moren hiver i drengens arm og siger "Hun er sikkert fuld, lad os gå videre skat."
Jeg vågner og går ind og sætter mig på et sæde. Lige pludselig dukker Mikkel (min flirt) op ud af den blå luft. Han sidder ved siden af mig, og siger intet..
Vi er så ude og bade i en sø, der ligger ved siden af en tog station, og vi kysser i søen. Vi snakker lidt og holder ellers bare om hinanden. Og jeg husker tydeligt at vi kigger hinanden dybt i øjnene..
Så er jeg pludselig ved skolesygeplejersken (som vi ikke har på min efterskole) og får at vide at jeg er gravid i 2. måned. Jeg begynder så at græde, hvorfor ved jeg ikke.
Jeg siger det til min bedste veninde, og til vores viceforstander. Han kan ikke høre hvad jeg siger, og jeg råber så "<b>Jeg er gravid, i 2. måned, Jens Jørgen! FORSTÅR DU DET?!</b>" og så ved hele skolen det lige pludselig.
Jeg får så fortalt Mikkel at han skal være far om 7 måneder.

Og så vågner jeg..
Nogen der kan fortælle hvad det betyder? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig drøm.
  • #1   30. mar 2011 Glemte lige at efter jeg havde råbt efter Jens Jørgen, løber jeg ind på min gang, fordi alle griner af mig.

• #2   30. mar 2011 jeg kan give dig forklaring på nogel af symbolerne jeg ser i din drøm

• #3   31. mar 2011 ja det må du gerne, Rikke smiley

• #4   31. mar 2011 station

Drømmer du at du står på en station hvor der kommer toge og passagerer i Stor travlhed, kan drømmen henvise til dit vågne liv lige for tiden. Hvis stationen blev passet godt, symboliserer drømmen, at du lever et aktivt liv, du er socialt udadvendt og på vej til en højere bevidsthed. Hvis du derimod drømmer at du kommer for sent til togen, og står og ser det køre fra stationen, kan drømmen repræsentere at der er noget i dit vågne liv, du skal passe på ikke at gå glip af.

Hvis du står på en perron og venter på et tog, handler det sikkert om, at du forventer nogle bestemte begivenheder, der måske er forsinkede, måske dukker de aldrig op? Tænk drømmen igennem, forsøg at finde andre symboler: Hvem var du sammen med? Hvor skulle du/I rejse hen? Var der forsinkelser? Hvis du tænkte på at springe ned på perronen, se da under selvmord. Mærk også efter dine følelser da du vågnede.

tog

Toget kører på skinner, altså en uflyttelig fastlagt rute, som i princippet ikke kan afviges fra. Drømmer du at du kører med toget kan det henvise til, at du får kontakt med din egen indefra kommende kraft og iboende evne til at vide, hvor du er på vej hen og hvad det større mål i tilværelsen er. Læg mærke til om toget havde høj hastighed, hvilket landskab du kørte igennem, hvem var dine medrejsende? Forsøg at finde så mange symboler der kan kædes sammen med toget, som muligt og bemærk også dine følelser når du vågner.

tallet 2

Persontypen; Partneren. Personligheden hos mennesker med mange to taller i deres numerologiske profil er modsætninger til 1. De er passive og tjenende i stedet for ledende. De er gode som undergruppemedlemmer og idet de har en medfødt evne til at se to sider af samme sag er de gode til at forene modsætninger. De går ind for fællesskab og er fuld af kærlighed, godhed og ønsker om at arbejde godt sammen med andre. De kan være tilbøjelige til at være underdanige, og deres medfødte blidhed kan opfattes som svaghed og holdningsløshed.Denne vibration kræver fællesskab og er fuld af kærlighed, godhed og ønsker om at arbejde godt sammen med andre. Fare for svaghed og holdningsløshed. Tallets numerologiske symbolik i øvrigt: Tallet to står for overvejelse, konflikt, valg, enten/eller, ambivalens, følelser. Symbol for dobbeltsidigheden, der er i alt. Tallet to er særlig tilknyttet det følelsesmæssige.

graviditet

At være gravid er symbolet på et nyt liv. Frugten af foreningen mellem mand og kvinde. Og dette er et arketypisk drømmesymbol, idet man i alle folkeslag verden over bliver gravid, føder børn, sætter nyt liv på jorden. Så symbolet i sin helhed er et smukt symbol. Drømmen kan være en ønskeopfyldende drøm, hvis du går og gerne vil være gravid. Frygten for graviditet kan i drømme være et ligeså stærkt symbol, hvis du faktisk drømmer du er gravid, men ikke vil være det.

Forud for en drøm om at være gravid kan der have været drømme om befrugtning og disse drømme kaldes initiationsdrømme. Initiation betyder indvielse/begyndelse til noget nyt og et barn er symbolet på udviklingsmuligheder. Så graviditet symboliserer at man er i gang med en ombygnings og udbygningsproces, hvor man bereder sig selv til at træde nye veje og følge op på ideer og impulser. Symbolet på gravidititet kan også handle om din krops forandring, så se på om du i drømmen stolt bar på din mave, eller du måske forsøgte at skjule, at du var gravid.

Tænk alle andre symboler igennem, og bemærk dig især dine følelser når du vågner af sådan en drøm. Den forandring en kvindes krop undergår ved at være gravid og senere føde, symboliseres ved en indre forvandling og en indre vækst. Derfor er det vigtigt at bemærke dine følelser. Måske har du for tiden nye ideer om hvordan dit liv skal forme sig fremover, måske har du taget nogle gennemgribende omvæltninger. En drøm om graviditet er værd at tillægge megen fokus.

det var nogle af symbolerne

Kommentér på:
Underlig drøm.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce