{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

ALT information til HG-mødet 1 april! {{forumTopicSubject}}

Hej alle skønne beliebers.

Som de fleste forhåbentlig nok har hørt skal vi HG beliebers da mødes, og fejre vores glæde til Justin og vores dejlige fællesskab sammen! Derfor har jeg meldt mig frivilligt til at lave HG-skiltet/mødestedet.

Det bliver afholdt d. 1 april til koncerten, og vi mødes udenfor Jyske Bank Boxen. Jeg ved lige så meget som jer, dvs. jeg aner ikke hvor "udenfor" er, da jeg aldrig har været der. Men det er vel bare ude foran indgangen til Boxen :-).

Vi mødes 10 - 15 minutter i fire dvs. 15:45 - 50. Klokken 16:00 afholdes der Flash-mob af Bieberparade - Lisa Kastleen & Jannie Buhl. Og der har jeg fundet på den geniale og utrolige sjove idé, at vi skal da danse SAMMEN! På en laaaang række med HG beliebers. Selvfølgelig hvis du ikke skal med til flash-mob'et må du komme med til mødet, men det er dit eget valg hvad du laver i den hele time. Flash-mob'et varer til klokken 17:00, og efter det samles vi igen (dem som vil) og snakker i alt den tid som vi nu kan, så mødet ikke kun er 10 - 15 minutter! (-:

Jeg har ikke tænkt på at gøre noget specielt udover HG-skiltet. Bare et stykke katon med tekst: "HG MØDESTED!", med lidt farver og billede af Justin :-).

Hvis du kommer må du - SKAL - du skrive det herinde, så jeg har et nogenlunde fulgt overblik på det :-). Jeg ville ikke rigtig lave en gruppe/begivenhed på Facebook, da det ikke bliver sååå stort, som til en bieberparade jo, og for vi ikke skal virke "for modige".

Jeg har tænkt lidt over en idé også .. Vi alle sammen har det jo så fantastisk sammen, så jeg ikke om I gerne ville have vi skulle tage et stykke papir med, med navn på? Synes bare det virker lidt mærkeligt med et papir, men denne gang bestemmer i altså, og jeg er 1000000% ligeglad! :-D.

Håber i har taget jer tid til at læse dette, og det er ikke noget med at det er "mig der har stået for noget som helst" da en eller anden skulle jo bare række et eller andet skilt op, også tog jeg chancen! :-).

OBS: Jeg er ca. på mødestedet tidligst halv fire!

HVIS I HAR SET NOGEN HG FOLK, SÅ SAML JEG ENDELIG SAMMEN!!!!!!!!!!

Glæder mig til at se jer alle sammen! :-D<3

#4days - DANISH beliebers go hard!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALT information til HG-mødet 1 april!
Kommentér på:
ALT information til HG-mødet 1 april!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce