{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

[*] Stemme systemet - Information. {{forumTopicSubject}}

Overalt i grupper findes der indlæg, hvor folk brokker sig over en lav eller middel.

Hvis disse indlæg skulle forekomme i denne gruppe, vil jeg lige sætte en stor fed streg under nogle ting:


- Er ens profil god, gode billeder, god tekst og beskrivelse og god variation af billeder, så er det OK at brokke sig over en middel/lav, så længe at der IKKE er givet en begrundelse fra afsender om hvad der kan gøres bedre.

- Er ens profil dårlig, dårlige/slørede billeder, dårlig tekst og beskrivelse og dårlig variation af billeder, så er det IKKE ok at brokke sig, medmindre at afsender nægter at give en begrundelse for bedømmelsen.

- Er bedømmelsen givet med en begrundelse af at afsender ikke bryder sig om dig, din hest eller din ridning, så er det OK at brokke sig, da det ikke er tilladt at give bedømmelser på den baggrund ifølge HG's reglement.

Oplever du en hævnbedømmelse eller noget af overstående, så kan du kontakte HA'erne som findes nederst på siden.

Lige et indlæg til alle jer derude, da jeg ikke vil opleve at folk hakker ned på andre herinde, fordi de brokker sig, så længe de har ''rent mel i posen''.

Alt for få grupper gør det klart hvad der er ok og ikke ok at skrive ang. klager over bedømmelser.

Udover det, så vil jeg IKKE se nogen form for hakning eller nedladende kommentarer hvis en bruger beklager sig over en middel/lav bedømmelse.

Er der uenighed i gruppen ang. visse ting, så kontakt mig.

Fortsat god dag!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
[*] Stemme systemet - Information.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce