{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge igen igen :(
  • #1   18. mar 2011 Alt muligt held og lykke til jer. Nu har I da været mere end rimeligt igennem.

  • #2   18. mar 2011 Takker. D>et syntes vi bestemt også! et er bare så træls når man bliver snydt i en handel. Men ville jo ikke bytte ham for noget i verden smiley

  • #3   18. mar 2011 Held og lykke, håber i begge 2 klare den smiley

  • #4   18. mar 2011 Hvordan er I blevet snydt?

  • #5   18. mar 2011 Troede jeg købte mig en ridehest. Det viste sig desværre hurtigt at han havde en seneskade. Jeg besluttede dog at beholde ham på dette tidspunkt. Efterfølgende fandt jeg ud af at han havde været on and off halt det år tidligere ejer havde aft ham og ved nermere undersøgelser viste det sig at han ligeledes havde problemer med højre knæskald... så et år senere står jeg me 6 dyrlægebesøg og har brugt over 12.000 i dyrlægeregninger smiley Men yrlægen er positiv og mener han klare dette også smiley Elsker min pony og ville ikke bytte ham for noget i verden... men havde jeg kendt hans sande sygdomshistorie havde jeg aldrigt købt ham!

  • #6   18. mar 2011 Håber han bliver fit for fight igen smiley kender godt til det med at blive snydt.. her har det taget ca.2 år at få en ridehest ud af min hoppe, det er dog lykkedes nu smiley men sælger oplyste at det kun var ved opsidningen at der var problemer, men at hun ellers var redet i 3 måneder af beridder i alle 3 gangarter...

    ved nærmere efterforskning og kontakt med tilrindningstedet viser det sig at min hoppe har været der knap en månede, fordi ejer ikke betalte og hoppen nåede derfor ikke længere end til at have rytter på i longen nogle få gange, men mange rodeoture til følge.. så kan kun bakke op om ærlighed frem for alt.


  • #7   18. mar 2011 Sarah - Surt med din hoppe også... og rigtigt synd for hande når man forventer hun er velredet og så aner hun simpelt ikke hva det er vi som mennesker forventer. Men dejligt at i fandt ud af det sammen smiley

  • #8   19. mar 2011 Ja eller ikke så meget at man forventer at hun er velredet, nok bare mere det at hun med sælgers ord, uden problemer kunne rides stabilt i alle tre gangarter, men at hun hun var bøvlet at komme op på, det samme har hun skrevet under på i handelskontrakten.. Jeg tænker mest på hvad der kunne være sket, hvis ikke jeg havde købt hende, men at der måske var en mindre erfaren rytter, som bare havde kastet sig op hende, det kunne være gået rigtig galt.

    Jeg har selv været oppe på hende mange gange og i løbet af ikke ret lang tid været nede igen - ufrivlligt hehe.. hun er tilredet på ny og er nu blevet så flink at vi er enige om at det er okay at være ridehest. En kæmpe sejr, dog er vi ikke helt i mål endnu, da man stadig skal bruge skammel til at komme op og godbider når man er kommet, men så går det også helt problemfrit. Med til historien hører også at hun er meget varm af mentalitet og ter sig lidt som en fuldblod i en haflingerkrop, med en herlig personlighed smiley




  • #9   19. mar 2011 Hehe det der med fuldblod og ikke kunne stå still lyder præcis som min smiley Hehe og så tror han ovnikøbet han er hingst griner

  • #10   20. mar 2011 Hehe så hingsteadfærd slipper jeg dog for, men ellers er temperamentet til tider som en vågen fuldblod eller araber, specielt når hun suser rundt med hallen i vejret og fnyser.. skøre kræ

Kommentér på:
Dyrlæge igen igen :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce