{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Alt for skøn en dag .. :') {{forumTopicSubject}}

Jep .. Som nogen måske har læst har jeg og Aram ikke haft den store konnektion til hinanden.

Men her på det sidste og især idag er der meget som er ændret.

Dagen idag startede med at jeg kom ud til Aram efter skole. Der var det skønneste vejr.

En dame ude på stalden spørger om jeg vil med på tur med hende og hendes fjordhoppe, og jeg ringer til min mor for at høre om det var okay, og det var det bestemt!

- Så ind kom han, og blev hurtigt striglet - dog ikke renset hove på, da jeg vidste han havde en god sjat mudder i hovene, hvilket var rigtig godt når vi nu skulle gå på masser af sten.

Omkring 15 min efter er det blevet lidt varmere, men vi begynder stille at gå ned af til skov og mark områder. Allerede da Aram så en masse træer, kunne jeg mærke på ham hvor meget han savnede naturen(han boede før hen i en skov).

Hele vejen gik SUPER godt - og der kom enda et tog, som fjordhoppen blev lidt bange for - men Aram var helt rolig, og puttede sig bare lidt ind til mig. Endnu engang kom der tog - men stadig rolig.

Sådan gik det hele turen, frem og tilbage.

Jeg er så super glad og stolt, at jeg stadig smiler!

Det er min første tur med ham - også var det enda i et skønt selskab, skøn vejr, og ikke mindst SKØN område .. Flotte områder lige ud til vandet(det er sådan tidsvand agtigt, hvor køerne går)

Også gik han enda hele vejen hjem og slappede nogen lunde af - hvilket er noget jeg har ønsket mig LÆNGE, da jeg ikke har kunnet gå med ham før, uden han slapper bare sådan nogenlunde rigtig af .. : -D Men idag .. Weee .. SKØNT altså, og han fik lang snor og det hele fordi han var såååå rolig smiley

Måtte simpelhen lige dele min glæde over jer!

Som i kan høre .. så .. er jeg stadig meget glad :D:D:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for skøn en dag .. :')
Kommentér på:
Alt for skøn en dag .. :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce