{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frisk Hvidløg til føl?
  • #1   3. mar 2011 Ved faktisk ikke om føl/plage ikke må få det, men hvis du gør det og den ikke vil spise et fed, så bland evt. hvidløgspulver i den foder i stedet for:)

• #2   3. mar 2011 Hvor meget vil du sige sådan et føl skal have om dagen hvis den altså må få det smiley
    Mvh Casper

• #3   3. mar 2011 Ikke meget, blot bare en smule en gang imellem. - Det er godt til at styrke imunforsvaret. Men vent til du ved om føl må få det, vil jeg ikke gøre mig klog på smiley

• #4   3. mar 2011 Hehe gør jeg skam også.. Gør ingenting før jeg er 110% sikker på hun må få det.. Men læste bare om alle de gode ting der var i hvidløg og tænkte det var da en nem lille ting at give hende hvis hun må få det og vil have det smiley

Mvh Casper

• #5   3. mar 2011 Helt sikkert- jeg gav også min gamle hoppe hvidløg en gang imellem. og det er rigtigt sundt for dem. Dog mener jeg ikke det er noget de skal have hver dag, blot en gang imellem- men hvis dit føl er kræsen er det ikke sikkert. Min plag ville 100% sikkert kunne sortere pulver fra foderet, så kræsen er han;)

• #6   3. mar 2011 jeg har givet hvidløgsgranulat til mine fra de var ca 6 mnd gamle og kun 1 ts ca da det er hård for maven og de ikke er vandt til det så frisk skal du ikke give da det er meget syre i det i forhold til de man køber er tørret og behandlet ..Når de bliver ca 8 mnd så øger jeg det gradevis smiley

Kommentér på:
Frisk Hvidløg til føl?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce