{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Western - where and how to start? {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at 'opgive' at ride dressur på min vallak, da han simplethen har fået det ødelagt helt fra starten af:(
Jeg har nu forsøgt at starte ham forfra i mere end 1½ år, men hans lyst er der bare ikke. han har virkelig opgivet det.
Det der generer ham allermest er de signaler, som sendes i dressur, især er det speederen og den noget tættere kontakt på tøjlen (men mest speederen) han går kold overfor.

Jeg havde forestillet mig, at western var anderledes på mange måde,r og da han jo er en hest der elsker horsemanship og anderledes sjove udfordringer, tænkte jeg, at det måske var noget for ham:)
Jeg har en westernsadel, som jeg har lånt, der ligger helt fint på ham, så der har vi mulighederne:)
Men nu er jeg selv helt rå inden for denne sport, så aner ikke hvor jeg skal starte?

Selvfølgelig skal vi have undervisning før eller senere, men med en så signalforvirret hest som min, vil jeg bare gerne have viden om hjælperne og signalerne, så jeg ligeså stille kan begynde at vise ham den nye sport:)

Så skal jeg ud og iagttage noget western, inden jeg blander ham for meget ind i det:)

Men mit spørgsmål til jer er:
Hvordan skal jeg begynde på western på min hest? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Western - where and how to start?
Kommentér på:
Western - where and how to start?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce