{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Ulykke idag - ponyen er angst! {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle lige til at går ovre i stalden, med min pony. Da jeg så at sadelrummet ikke var lukket (Det skal det være for der er varme på). Så lukkede jeg det mens jeg havde ponyen i snor, men lagde ikke mærke til hvad hun lavede. Så foran sadelrummet står der en mini river(Til at rive bane med) Den snuser hun så til (Uden jeg opdager det) Og får håndtaget ind under grimen, og en skrue i mund vigen. Den bliver jo bange, og spasser helt ud (Den er meget varm i sind) På stald gangen, stejler for at komme fri. Men den bliver bare sidene og bliver løftet fra jorden, men hun stejler og flyver rundt om hende. Der står en lille pony på staldgangen (Som er meget nervøs) Men en pige på ti år, og jeg råber bare løb til hende. Da mini riveren lige godt snitter hendes pony. Og en tavle falder ned ovre min pony. Endelig falder min hest til ro, og står helt forskræmt henne i hjørnet, med mini riveren stadig i grimen. Jeg turde ikke rigtig at nærme mig hende, fordi hun nok godt kunne finde på at spasse ud igen. Så jeg som det første sikre jeg mig at pigen er okay, og ringer til en voksen i stalden. Som kommer løbene og får min hest fri.

Men nu er problemet at begge ponyer er blevet angste for mini riveren.

P.S Tror ikke der er skete noget med min pony. Den er lidt øm i kæben, og har fået en lille hudafskrabning på halsen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ulykke idag - ponyen er angst!
Kommentér på:
Ulykke idag - ponyen er angst!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce