17. sep 2004 Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
MOTORVEJS ULYKKE ): {{forumTopicSubject}}
Ja, idag da jeg skulle til stævne ved vilhelmsborg ventede vi i kø i omkring 1 time og 20 minutter, vi vidste ikke hvad der var sket, men vi var låst fast med trailer og 2 ponier som ikke har fået vand på turen fra odense og til der ved motervejen ved horsens, og som så også skulle stå der uden vand!!
Da vi endelig kørte i sneglefart forbi kunne vi se at ca. 250 meter af den hegn i midten af motorvejen var væltet, og et sted fuldstændig revet af, vi kunne også se en fuldstændig ødelagt lastbil, som lå ud mod rabatten - den var åbenbart væltet omkuld omkring 4-5 gange på vejen over - ..
VI så heldigvis ingen hvide lagner, men GUD hvor er det dog skræmmende og ubehageligt at se sådan en et syn..
..Mit spørgsmål er så, ER DET NOGLE DER VED HVAD DER PRÆCIS VAR SKET, OG KOM NOGLE TIL SKADE??
Min søster havde så været deroppe og kigge på en ny mulig hest, og min træner og en anden var også med for også at hjælpe mig, og de fortalte så at EN TIL lastbil var væltet..
Vi valgte at køre den gamle vej hjem, på den gamle bro, da vi havde fået NOK af motorveje, og vi kunne se hele vejen at ALLE tilkørsler til motorvejen var spærret!!
Vi nåede kun 2 af de 4 klasser jeg skulle have startet pga. den ventetid, og oven i det hele gik vores bil i stykker PÅ^motorvejen, så en måtte komme med en ny bil og LÆSSE HESTE OM PÅ EN MOTORVEJS TANKSTATION!! - men jeg var godt nok en del mere bange end hestene, hvilke tog det som om de var hjemme
-Håber nogle vil svarer, da jeg syntes det var en yderst ubehagelig oplevelse, og holder mig fra motorveje et stykke tid nu
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 73 Svar: 659
Min skræk, når jeg kører med hestetrailer er virkelig, at skulle læsse om, midt ude på en motorvej.
Jeg ville gå helt i spåner. Har aet et par ulykker, og mit hjerte begynder bare at banke hurtigt, og jeg skynder mig at lukke øjnene. Godt jeg ikke er ambulancemand:D
Men nej, ved slet ikke noget om det uheld.
Det er alstå ogsåå bare vildt, så mange ulykker der sker. Der er jo op til flere HVER dag.
Tænk, at man kan risikerer at blive slået ihjel, ved bare at sætte sig ud i en bil!
Det er faktisk mere sikkert at flyve. Skræmmende at tænke på, når man kører så meget i bil.
Bare lige min menning:)
dec 2004
Følger: 51 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 79 Svar: 779
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
sep 2004
dec 2004
Følger: 51 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 79 Svar: 779
sep 2004
..Silver var totalt oppe og køre efter den lange tur osv.. og var emget stresset og det resulterede i en diskvalifikation, men det var også ok, da han har haft en ret dårlig oplevelse for et par weekender side på DAR
OG yab fik lige en enkelt bom pga rytterfejl KUN, han var meget flydende og det har ikke været så pænt i meget lang tid, tror det er første gang det går SÅ godt..
..Plus at mange folk brokkede sig lidt og snakkede meget om det, da mange af klassens spring var for høje, men det blev ikke gjordt noget ved det.. så rigtig godt
-Havde nu ikke forventet noget særligt med den start..nåede nærmest kun lige at komme ud af traileren før han skulle på banen
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
Jeg ved præcis hvordan du har det...
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.191
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 162 Svar: 1.362
Snot-tøsen: Jeg er ganske enig. Hvis jeg skulle læsse marabpou om midt i det hele ville det gå helt galt. Han er i forvejen ikke så glad for at skulle gå op i "en lille snæver" trailer, så det ville absolut ikke gå godt...
sep 2004
Min søster kørte også forbi en ulykke for omkring 2 uger siden, hvor der lå hvide lagner ude på vejen :S -puha må være slemt...
Helene C: heldigvis trasker mine to med glæde op i både lastbil og trailer, men der er også masser af plads og lys i vores trailer!!
jul 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 3
MOTORVEJS ULYKKE ):